Responsive Advertisement

2009. február 15.

Kim Harrison - Boszorkányfutam



A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
Hú, hogy is találkoztunk? Emlékszem, neten böngésztem egy könyvesbolt honlapján, mikor megakadtam a borítójánál, és kijelentettem, hogy – a fülszöveg elolvasása után – kell nekem! Egyik barátnőmnek ez tudomására jutott, és születésnapomra meglepett vele... Legalább kaptam ismét olvasnivalót a tanórákra...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
Rachel Morgan boszorkány, aki az Inderland Biztonsági Szolgálat legjobb fejvadászainak egyike. Azonban néhány akciója balul sült el. Apja is egykoron itt dolgozott.
Rachelt bosszantja a főnök, meg mindenki más is. Fogja magát, és kilép. Hozzá csapódik egy Pixie, akivel együtt társként dolgoztak együtt – ő volt Rachel „orra” - és a lány példáját követi még Ivy, a vámpírlány is, aki csatlakozni akar Rachel új üzletéhez.
Egy régi templomban rendezkednek be, és végül elkezdik működésüket. Azonban ez nem lehet ilyen egyszerű. Még senki sem lépett ki az Inderlandtól. Ráadásul haragszanak rá amiatt, hogy a legjobb fejvadászukat Ivyt is magával vitte – még ha nem is akarta. Mivel Ivy-vel lehetetlenség végezni, ezért Rachelt akarják kicsinálni, és megkezdődik a boszorkányfutam az életért.
Hogy Rachel leszedje magáról üldözőit, a legnagyobb halat karja kivadászni a tengerből. Persze ez nem olyan egyszerű, mivel ez a bizonyos nagyhal mindenki keze közül kicsúszik és befolyásos...
Rachel élete fenekestül felfordul. Mindig a háta mögé kell néznie, ráadásul a lakásán egy vámpírral osztozik, aki állítólag nem iszik embervért. ÁLLÍTÓLAG! Mi van, ha mégis? Mi van, ha őt fogja legközelebb kiszipolyozni? Ráadásul felbukkannak Ivy bizarr barátai is...

Vélemény:
Nem fogok áradozni erről a könyvről, mert ami jó, az jó. Arról nincs mit mondani. Tetszett a varázslatok megoldása, az akciódús jelenetek, Rachel jelleme, Ivy jelleme, a pixie XD, akin nem egyszer jót mulattam. A szerelmi szál kezdete sem rossz, ráadásul jó a történet. Igaz, hogy minden kitalálható pár fejezet után, mert az ilyen könyvek egy kaptafára épülnek, de attól még az írói stílus, leírás és bemutatás sokat javít a történeten.
Nem is tudok mit hozzáfűzni tényleg. Csak egyet sajnálok ezzel a regénnyel kapcsolatban igazán... Hogy egy széria első kötete, és a többi nem jelenik meg magyarul... A Beholder kiadó kinyomta az első kötetet és kész... Talán azért, mert nem ismert, vagy mert nem fogyott, nem tudom, de jó lenne, ha elolvashatnám a folytatást.
Külföldön járva megtaláltam németül a többi kötetet is, csak egy pöppet horribilis áron... Még nem nyertem ötös lottót, nem vagyok milliomos, szóval marad az „ajándékba kapom a könyvet és örülök neki, hogy olvashatok” nevű dolog...

Ha pontban fejezném ki: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *