Responsive Advertisement

2009. június 20.

Kim Harrison, Stephenie Meyer, és sokan mások - Pokoli báléjszakák




A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
A kötetre az Alkonyatot követően akadtam rá. Mikor megtudtam, hogy akad benne egy novella Kim Harrisontól, azonnal tudtam, hogy el fogom olvasni. A többi író számomra másodlagos volt benne, mert Meyeren kívül a többitől nem olvastam semmit...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
Meg Cabot: A pusztító lánya
Történetünk középpontjában egy lány és egy fiú van. Egy bálon vannak. A lány le akar vadászni egy vámpírt. Lesben várakozik, de ez nehezebb feladat, mint hitte volna. Főleg, mikor bejön a képbe egy fiú és belekeveredik az egészbe...
Ezek után Mary elviszi magához Adamet, és beavatja a nagy titokba, amiben szó van vámpírokról, és mindenféléről... De a java a történetnek csak ez után jön...

Lauren Myracle: A virágcsokor
Egy csokor áll a középpontban, amitől kívánni lehet. Bármit kívánsz, valóra válik. Még ha tudatlan kis bevállalós lányka vagy, akkor is.
És mi van, ha nem épp úgy teljesül a kívánságod, ahogy szeretted volna? Először csak apró, hátborzongató dolgok történnek Frankie -vel, a szájalós lánykával, majd egyre bizarabb dolgok, míg végül... *akkora spoiler, hogy ide sem fér* Szóval történnek események fiúkkal és bálokkal...

Kim Harrison: Madison Avery és a Nagy Kaszás
Egy bálon vagyunk, akár csak a többi történetben. Madison elkezd táncolni egy fiúval, miután egy másikkal „összeveszett”. Ez a fiú azonban udvarias, illedelmes, és még azt is felajánlja, hogy hazaviszi.
De mi van akkor, ha az illető csak azért tette mindezt, mert meg akar ölni?
Mi van, ha vannak dolgok, amiket tévesen ítélsz meg? Ha semmi sem az, aminek látszik, és mindenki más, mint aminek elsőre hiszed?

Michele Jaffe: Csók és ármány
Főhősünk szintén olyan, akinek (az előző novellákhoz hasonlóan) meggyűlt a baja a bállal. Beszáll egy taxiba, és elkezd beszélgetni a taxisofőrrel. Ösztönzi magát a flörtölésre. Erről olvas önsegítő könyveket is, meg miegymás.
Az elején levő ízelítőből pedig láthatjuk, hogy mi a történet vége. Ezt tették be bevezetőnek, majd aztán kezdődik el a tényleges sztori.

Stephenie Meyer: Földi pokol
Nos, ebben a kötetben Meyer eltér a vámpíros sztoriktól, helyette előhúzza az angyalokat, és a démonokat, akik a földön vannak.
Akad nekünk egy Gabe, akit ver a sors, de ő mégsem kattan be, na meg van egy rossz, gonosz lány, aki az események mögött áll.
Persze itt is megjelenik a bál, mint a többiben, és itt is van elég para miatta.


Vélemény:
Lehet, hogy elfogultnak tűnök, de nekem Kim Harrison története tetszett a legjobban. Szerintem a kötet legjobb darabja. Nem csak ötletes, jó is van megírva, meg miegymás. Akiben csalódtam, az Meyer... Neki jobb, ha megmarad az Alkonyatnál. Michele Jaffe sem nyűgözött le túlzottan, de azon legalább lehetett mulatni, hogy a csaj hogy akarja magát ösztönözni, hogyan erőlködik...
Lauren Myracle története abszolúúúte nem fogott meg. Van egy virágcsokor, és...? Akkor mi van? Meg Cabot... Hát, nem ő volt a kötet legrosszabbja. Nálam olyan átlagos, bár a hazavisszük a fiút rész kicsit furcsa volt nekem... Már ahogy megírta azt az apukás részt...
Összességében jó kis kötet, érdekesek a sztorik, meg minden. Tudom ajánlani, de egy pontot levonnék azért, mert Meyertől többet vártam, és Lauren története nem ragadott magával annyira, amennyire vártam volna (bár tőle még nem olvastam semmit)

Ha pontban fejezném ki: 5/4

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *