Responsive Advertisement

2009. szeptember 11.

Laurell K. Hamilton - A Kárhozottak Cirkusza (Anita Blake 3)




A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
Ezzel a kötettel úgy voltam, ha már elkezdtem egy jó kis sorozatot, ami tetszik, akkor nem fogom abbahagyni. Az első két kötet tetszett, és ezért nem volt kérdéses, hogy ezen is túl fogok esni. És mivel nem akadt más könyv a kezembe, hát belefogtam...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
Anitát kihívják egy holttesthez, amiről megállapítja, hogy bizony, vámpírtámadás esete forog fönt. Anita meglátogatja Jean-Claude- ot a Kárhozottak Cirkuszában, ahol azonban elszabadul egy óriáskígyó.
Anita találkozik Richarddal, a tanárbácsival, akibe azonnal belehabarodik. Richard szemmel láthatóan sokat tud a vérfarkasokról, az állatokról, akiket Jean-Claude vámpír remekül irányít a hatalmával.
Jean-Claude bajban van, ezért hívatta magához Anitát. Sokan megkérdőjelezik a Város Urának az erejét, és a lány, akit már megbélyegzett, és a szolgájává tett (még ha Anita ezt nem is ismeri el, és tiltakozik ellene). Anita az, aki segíthet neki abban, hogy a nagy küzdelemnél ott álljon mellette, és vállt vállnak vetve együtt harcoljanak...
Nincs is ehhez megfelelőbb hely, mint a Cirkusz. Anita hoz azért segítséget egy régi "barát" személyében (ha lehet így mondani), és még arról is le kell rántania a leplet, ki vagy micsoda Richard...

Vélemény:
Az első három kötet után ez a kedvencem. Nem csak a sok-sok-sok Jean-Claude miatt, hanem a történet, az izgalom, a szerelmi szálak bonyolódása, maga a történet, a színhelyek, egyszerűen minden klappolt, és lenyűgözött benne úgy, ahogy van.
Mikor elolvastam a fülszövegben, hogy keresik rá a választ, ki vagy mi Richard, akkor arra gondoltam, ki lehet ez a Richard? Mikor először találkoztunk vele a könyvben, én már rögtön tudtam, hogy mi lesz ő. Túlzottan átlátszó volt XD No de nem baj, ettől még élveztem a történetet. Tetszett, ahogy Jean-Claude felkapta rá a fejét, hogy lehetséges, hogy akad egy vetélytársa az Anitáért folytatott harcban.
Hogy mi lesz ebből, az már csak a jövő zenéje, meg a következő köteté, amit tűkön ülve várok, hogy elolvashassam...

Ha pontban fejezném ki: 5/6

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *