Responsive Advertisement

2011. június 17.

Timus élménybeszámolója: Rob Thurman: Éjvilág


FFG ajánlotta nekem ezt a könyvet, de lehet, hogy túl magasra tettem a lécet azok után, hogy mennyit áradozott róla, meg hogy a kedvencének hívta…

A szereplőket egyáltalán nem szerettem meg, azt sem tudom, hogy pontosan miről szólt a történet, a beszólásokat sem találtam viccesnek, továbbá a szomorú részek sem csaltak könnyet a szemembe.

Ugyanis
– ennél a könyvnél nem lehet olyan magasra tenni azt a hülye lécet, amit simán át ne vinne…
– azért nem szerettem meg a szereplőket, mert egyenesen imádom őket…
– azért nem tudom, hogy miről szól a történet, mert sokszor a vihogástól könnyes szemeimmel nem tudtam kibetűzni a szöveget…
– azért nem találtam “viccesnek” a poénokat, mert ezekre az oltári nagy beszólásokra már nem találtam szavakat…
– miután teleírtam egy A4-es oldalt azoknak az oldalaknak a számával, amit imádtam, inkább feladtam…
– a szomorú részeket azért nem könnyeztem meg, mert hittem Cal-ban és Niko-ban és el voltam foglalva a darabokra szakított szívem összerakásával…

Ezek után mit is mondhatnék még? Köszönöm FFG!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *