Responsive Advertisement

2014. szeptember 6.

Teljesített küldetések, és jutalmaik...

Elkezdtem egy ideje azzal játszadozni, hogy missiokat találok ki, amiért cserébe könyvekkel jutalmazom magam. Minden egyes elvégzett küldetés után teljesítettem azt, hogy feltettem másik küldetést, és szereztem hozzá jutalmat.

Erről szólna ez a mostani kis beszámoló, hogyan is haladok valójában. A minap beszélgettünk Lénával, és arra gondoltam, nem csak vele osztom meg (neki is tetszett ez a missios ötlet, mondta, hogy lehet, kipróbálja ő is :) hajrá, csajszi! melletted állok!).

Szóval, sorszámokat kaptak a missiok, hogy könnyebb legyen őket azonosítani. Amit először kipipáltam, az az 5. számú volt, vagyis olvassak el 4 sci-fi könyvet, amiért cserébe kapok egyetlen kötetet. Aránytalan? Meglehet, viszont ez segített, hogy kevesebb legyen a beszerzésem, mint amennyit elolvasok. Kivégeztem tehát 4 K. A. Applegate könyvet, amik a sci-fi (ya sci-fi) kategóriába tartoznak. Jutalmul megleptem magam a "Ha maradnék..." című darabbal - még nincs nálam, rendelés alatt.

Ezután megnyitottam a 6. missiot, aminek a lényege az, hogy bármilyen könyvet olvassak el, és 3 darab után - mert ennyi a magyar igazság) lepjem meg magam még egy darabbal. Gyorsan kifüstöltem a küldetést és a Ha maradnék... folytatására is beruháztam utána (rendelés alatt).

Ezután nyílt meg a 7. missio, ami egy leányzóhoz fűződött. Mondott egy tetszőleges számot (2), és ehhez kötöttem a következőt: ezúttal 2 könyv után kapok 1 újat majd. 

Hogy milyen lesz a 8. missio... az biztos, hogy valami mást kell csinálnom majd érte, minthogy 2-3 könyvek elolvasásáért kapjak 1-2 könyvet... (Ha van ötletetek, szívesen látom.)

Már arra is van tippem, mivel lepem meg magam, ha az a küldetés sikerül. 

Te hogy állsz a küldetésekkel?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *