Responsive Advertisement

2015. augusztus 4.

Bibliofülke jelentés - Zazee

Fotó forrása: Bibliofülke fb oldal
Könyvmolyok biztosan ismerik már az úgynevezett Fülke-könyvtárakat. Teljesen új élmény volt a héten, hogy használatba vettem egy ilyent, ezzel kapcsolatos élményeimnek úgy gondoltam, megjár egy rovat.

Zalaegerszegen az Európa téren van ez a csodálatos fülke, amihez a héten volt szerencsém. A képen az látható, hogy eléggé tele van, ottjártunkkor alig volt benne néhány kötet.

Először is, mi a lényege ennek az egésznek: nagyvonalakban annyi, hogy van egy telefonfülke, ahonnan kivehetsz könyveket, amiket olvasás után visszavihetsz, vagy ha annyira tetszett, vihetsz helyette mást, ami otthon csak porosodik nálad. Esetleg, ha nem is veszel ki könyvet, de van olyanod otthon, amiről úgy gondolod, másnak tetszhet, hát nosza, beteszed a polcra, és valakinek hátha megtetszik.

Bevallom, még nem éltem az egyenértékűség elvével, mert amikor kivettem egy könyvet, még nem vittem vissza illetve más kötetet sem tettem be a helyére, de ígérem, a héten pótlom ezt a hiányosságomat.

A fülkében található egy kis használati utasítás is. Ennek megfelelően próbáltuk megkeresni a pecsétet, amit bele lehet nyomni a könyvekbe, hogy ott jártak a fülkében, de nemigazán sikerült megtalálnunk (talán majd ezen a héten).

Amit elhoztam az nem más, mint Jókai Mórtól Az istenhegyi székely leány című kötet. Meglehetősen régi mesés könyvnek néz ki. Egy 7. osztályos tanuló kiemelkedő munkájáért kapta még 1997-ben, és benne van egy iskolai pecsét is. Aki magára ismer annak innen üzenem: a könyve jó kezekben van, nagyon fogok rá vigyázni, és további sorsáról majd egy bejegyzés során fogok tudósítást adni.

Aki teheti, látogassa meg a fülkét, egész érdekes kötetek voltak még ott. A héten tartok egy kis zarándoklatot még, és néhány kötettel gazdagítani fogom. Addig még válogatok, hogy miket viszek ki.


Infók a fülkéről:
Zeg-i bibliofülke helye: Európa tér
Honlap: www.zazee.hu
Facebook oldal: https://www.facebook.com/bibliofulke/
E-mail: bibliofulke@zazee.hu



Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *