Responsive Advertisement

2016. június 18.

Vlogger vs. Blogger - a 3. feladat teljesítése

Ebben a hónapban is folytatódik a Vlogger és a Blogger összecsapása. Ngie erre a hónapra nekem Leiner Laura könyvét választotta, Akkor szakítsunk.

Így hát ehhez kapcsolódott a hónap feladata is, amely úgy szólt, hogy készítsünk képet hozzá/róla. 

Bevallom, meglehetősen amatőr vagyok ezen a színtéren, úgyhogy lövésem sem volt, hogy álljak hozzá. Végül arra gondoltam, hogy a könyvhöz illik a szerencse (lóhere), a színek (piros szalag), a szomorúság (Depresszió zenekar koncertjéről maradt szalag), és hogy a sors furcsa véletleneket bír írni (ceruza). 

Az eredményt pedig a bejegyzéshez csatolt képen láthatjátok, és már nem is kell rajta gondolkozni, hogy "mire gondolhatott a költő?"...

Legközelebb letöltöm a büntetésemet, és a Touch című könyvről készült bejegyzéssel fogok jelentkezni, nehogy nekem is extra büntetést kelljen csinálnom következő hónapban, mint Ngie-nek most. 

Az oldalszámok alakulását folymatosan nyomon követhetitek a blogon. Egyelőre annyit tudok, hogy elértem 15-éig az 1.000-es határt, aminek örültem is, meg nem is, mert meglehetősen kevésnek találom, de majd még meglátjuk, hogy alakul ez a hónap végéig. Mindenesetre annyit mondhatok, hogy a múlt hónapban szerzett oldalszámos előnyömet Ngie nagy gyorsasággal igyekszik leküzdeni, és már kezd behozni...

Mivel viszont Ngie elfogadta ezt a képet a feladatom teljesítésének, a következő hónapra ismételten szereztem néhány oldalszámot kezdő löketnek...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *