Responsive Advertisement

2011. október 17.

Kihívás: Figyeld már! Hullócsillag!



Ma egy olyan kihívásról essék szó, mely többszörös bűnbevivőm, Liliane_Evans nevéhez kötődik. Ez nem más, mint a Csillaghullás Csillagporral kihívás.

Miért jelentkeztem rá? Ez egyszerű: mert szeretem Gaiman könyveit, a Csillagpor pedig az első volt tőle a sorban, ezért is emlékezetes darab.

Teljesítés? Pipa


A kihívás arról szólt, hogy olvassuk el a Csillagport, de mivel én már olvastam, ezért ez már csak újraolvasás volt részemről.
A blogon már régebben írtam róla, és így utólag visszaolvasva eléggé gyermeteg, kiforratlan írás, ennek ellenére azt kell mondjam, a véleményem nem sokat változott. Ez volt az első könyv, amit olvastam Gaimantól, és nem az utolsó, ennek ellenére még mindig ugyanolyan bájos mesének találtam, mint korábban, mikor először olvastam el. A halott testvérek által folytatott "csatározás", illetve a Csillag még mindig ugyanolyan nagy hatást gyakoroltak rám, mint ezelőtt is.
Az első olvasáshoz képest annyi változott, hogy olvastam róla mások véleményét is, és részben a negatívok zömével is egyet értettem, meg nem is.

És te? Nézted a csillaghullást? Találkoztál Neil Gaiman éppen lezuhanó csillagával és elmentél megkeresni? Ha nem, tedd meg mielőbb!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *