Responsive Advertisement

2011. december 15.

Kép-rejtvény 2.4

Hellóka mindenkinek!
Ha már egyszer az írónők hete, akkor csajok, minden mennyiségben. Jelen esetben heten vannak, mint a gonoszok… Bár szerintem nem is olyan gonoszok, inkább csak rejtélyesek, kiszámíthatatlanok és megfejthetetlenek.
És hogy jelen esetben milyen nőkre gondolok? Rájuk:


Sok-sok igéző tekintet. Ezúttal a kérdéses hölgynek kék, barna, esetleg fekete színű lesz a szeme? Te melyik szempárból olvasod ki, hogy „Engem válassz, én jelentem a megoldást számodra!”? Figyelmeztetlek, hogy a nők sokszor kacérak és hamisak tudnak lenni, így elképzelhető, hogy a csajszi nem is mer nyíltan a szembe nézni, hanem elrejti fél arcát, bár lehet, hogy ezúttal inkább egy ártatlan pillantással kerget az őrületbe… Tudom, hogy nagyon nehéz kérdés, ezért hagylak is, hogy egy kicsit még szemezz velük.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *