Responsive Advertisement

2015. január 1.

Kihívás elfogadva! - 2015

Boldog 2015-ös évkezdést mindenkinek!

Nem sokszor teszek újévi fogadalmat, mert úgy vagyok vele, ha valamit megígérek, jószerével igyekszem betartani azt. Emellett viszont nem tudtam kérdés nélkül elmenni...

2014-ben Kisnari a vége felé küldött egy képet, melyet az alábbiakban láthattok. A 9gag.com -ról szedte, viszont humorban nem ismerjük a tréfát...

Az újévi fogadalmam tehát: a kihívást elfogadom! Amennyit csak lehet, annyit teljesítek a listáról. Meglehetősen sok feladat van rajta, ami a legkülönfélébb könyvek elolvasását kívánja meg. 

Igyekszem úgy kialakítani a dolgokat, hogy minden kihíváshoz jusson könyv, és hogy ezek különböző könyvek legyenek, és majd meglátjuk, hogy sikerül. 

Ha van kedved, csatlakozz te is! A listát majd külön is ki fogom rakni, hogy X-ekkel jelölgethessem rajta, hogy melyik feladatokkal végeztem, és mi az, ami még hátra van :) 


Mindenkinek jó olvasást 2015-ben is!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *