Responsive Advertisement

2016. augusztus 1.

Vlogger vs. Blogger - 4. forduló

Üdvözletem ismételten a blogon! A Vlogger vs. blogger játék nem ért véget, csupán egy kis malőr miatt, melyről a későbbiekben írok majd, kimaradt egy hónap. (Inside my head) Andival ugyanis úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy kis nyári szünetre az után, hogy 3 fordulót letudtunk a tavasszal...

Lássuk csak, miről is fog szólni az augusztusi forduló...

Andival szokásunkhoz híven összeállítottuk a könyves listáinkat, melyet itt a blogon láthattok a jobb sávban. Mielőtt elárulnám, ki mit olvas kötelező(bb) jelleggel a hónapban, tekintsük át az előző köröket.

Az első fordulót pár oldallal ugyan, de sikerült megnyernem, majd ezt követte egy olyan forduló, amit kisebb, majd egy olyan, amit nagyon nagy számmal vesztettem el. Oldalszámok tekintetében eddig minden könyvet sikerült elolvasnom, amit Andi kiválasztott, és minden feladatot sikerült megcsinálnom.

Augusztus hónapra Leiner Laura - Akkor szakítsunk című könyve miatt van 168 oldalam kezdésnek, ami szerintem nem rossz.

Vlogger Andi büntetést kapott a múlt hónapban, mert elmulasztotta megcsinálni a büntetését, úgyhogy egy büntetés büntetésével még adós augusztusra. A múlt hónapban én is büntetést csináltam, mivel elbuktam a hónapot. Mivel a múlt hónapot is elbuktam (júniust), ezért augusztusban Andinak ki kell találni részemre egy büntető kört.

Nos, tehát az extra könyv kiválasztása most sem marad el, illetve a hozzá tartozó kihívás. Az extra oldalakért folyó feladat pedig a következő: készítsd el a könyv helyszínét, ahol játszódik. Ha több helyszín is van, akkor válassz, hogy melyiket szeretnéd valamilyen úton módon megjeleníteni, ábrázolni.

No, és ha már kiderült a feladat, akkor lássuk a könyveket... Andinak Totth Benedek könyvét, a Holtverseny -t választottam, míg az én kötelező olvasmányom Takami Kósuntól a Battle Royale lesz majd. 

Erről előzetesben annyit mondanék el, hogy láttam már a filmeket, és az első rész miatt szerettem volna olvasni a könyvet. Ezek alapján tudom, hogy a feladatom egy komplett sziget megalkotása és bemutatása lesz, ami nem lesz egyszerű feladat. 

Kezdődjék tehát az augusztusi forduló... Vigyázz, kész, KÖNYV!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *