Responsive Advertisement

2019. június 4.

Linda Chapman, Michelle Misra - Esküvő (Hello Kitty és barátai 5.)

Ki ne ismerné Hello Kittyt? A macskát, aki valójában egy kislány? És tudtátok, hogy van egy saját könyvsorozata? 

Amikor megláttam, azon gondolkoztam, erről írnom kell a blogon. Úgyhogy elolvastam és olyan volt, mint a rajzfilm változatok. Nagyon kis buta, a maga buta rajzocskáival. Talán egy 4-5 éves kisgyereknek még okés, de nagyon nem az én korosztályomnak íródott...

Hello Kitty és ikertestvére, Mimmy koszorúslányok lesznek Emily esküvőjén. Igen ám, de Emilynek van egy rakoncátlan macskája, ami tönkre teszi az esküvő előtt nem sokkal a dekorációt... Az amúgy is izgatott menyasszony ha meglátja a felfordulást, biztosan rosszul lesz, ezért Hello Kitty és Mimmy bevetik magukat, hogy megmentsék a napot.

Valahogy sosem értettem a Hello Kitty körül kialakult hypeot, azt meg végképp nem értem, hogy rajzfilmek, képregények mellett miért kell még könyvsorozatot is csinálni belőle. A képek hűen visszaadják a rajzfilmek stílusát, a történet tényleg teljesen gyermeki. Nem lehet igazán értékelni, mert a semmiről szól, a semmitől a semmiig megy... 

Ti tudtátok, hogy Hello Kittynek van egy Mimmy nevű totál ugyanúgy kinéző ikertestvére? Vajon min múlt, hogy Hello Kittyt emelték ki, nem pedig Mimmyt? Ez a kérdés előbb leköt, mint az egész történet... Szóval kisgyerekeknek oké, de idősebb korosztálynak teljesen élveztetlen...

GR-ezők szerint:

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *