Responsive Advertisement

2020. július 1.

2020 Június

Márciusban összesen:
- Befejezett könyv: 7
- Teljesített kihívás: 3
- Összes teljesített kihívás: 15/11
- Oldalszám: 1874
- 2020 összes oldala: 6162


Teljesítettem az 5 kötet, ami nem része semmilyen sorozatnak (12.) feladatot.

Könyvek, amelyekkel kipipáltam:
    M. D'Orta - A lestrapált tanító 
    D'Orta könyveit szó szerint vadászom könyvesboltokban, antikváriumokban, de a mai napig is akad még olyan kötete, ami nincs meg. Szeretem a történeteit, a gyermeki ártatlanság adta humort. Remek válogatásai és történetei vannak.

    M és F Ballé - A tisztelet ereje 
    Ezt a jelenlegi munkahelyemen mutatták meg nekem. Nem gondoltam volna, hogy így is lehet beszélni a lean módszerről, úgyhogy mindenkinek ajánlom.

    Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceg 
    Ez inkább újraolvasás volt, mert már többször kiolvastam és a rajzfilmváltozatokat is többször láttam. Nem, az a botrányos sorozat, amit csináltak belőle és mai napig megy a tévében az... nem méltó hozzá.
    David Walliams - Gengszter nagyi és Büdös úr című könyvei
    Két bájos mese, melyek amellett, hogy tanulságosak, a háttérben igen komoly proglémákra hívják fel a figyelmet. Ugyanakkor hitelesen adja vissza, hogy egy gyermek ezeket a gondokat hogyan látja.

    __________

    Teljesítettem a 2 novelláskötet/antológia (10.) feladatot.
    Könyvek amelyekkel kipipáltam:

    Bogár Erika - Végtelen mezők vándora című könyve
    ... mely meglehetősen rövidke, több díjazott novellával, hatalmas érzelmi töltettel, romantikus történetekkel, kiszámítható végekkel.

    J. K. Rowling - Bogar bárd meséi című könyve
    ... mely meséket gyűjt össze a varázsvilágból, melyek tanulságosak, néha túlontúl kegyetlenek (véresek), de emelett elbűvölőek és eredetiek, miközben szélesítik a varázsvilágról eddig meglevő tudásanyagunkat, kibővítik a történelmi ismereteinket (Rowling világának történelmét...)

    __________

    Teljesítettem az 1 idegen nyelvű könyv (13.) feladatot.
    A könyv, amellyel kipipáltam:

    Jeff Kinney - Old school
    Szeretem az Egy Ropi naplója című sorozatot. Azoknak, akik kezdő olvasók (értsd: fiatalok, akik annyira nem szeretnek olvasni) igazi csemege lehet, és elindíthatja az embert azon az úton, hogy tömörebbet (több szöveg, kevesebb kép) történeteknek is nekiveselkedjen. Ráadásul idegen nyelven olvasva még extra gyakorlásnak is jó, hiszen teljesen alap szókincset használ, némi szlenggel, de a képek sokat segítenek, ha idegen szóval találkozik az ember. 

    Nincsenek megjegyzések:

    Ezeket olvastam legutóbb...

    Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
    A ​király esztelen
    Red Herrings
    Szupernagyi
    One True King
    Az ​én váram
    Kerekerdő meséi II.
    Kerekerdő ​meséi
    Hideg ország varázslói
    Brer Rabbit Again
    Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
    How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
    Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
    A pénz nem a fákon nő
    Segítség, ember!
    A slag
    Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
    Vágyakozás
    „Anyább” ​anyák
    Időtlen

    Archívum

    Rendszeres olvasók

    Postaláda

    Név

    E-mail *

    Üzenet *