Responsive Advertisement

2010. december 8.

Beszélgetés egy vagy több íróval



Köszönöm Nancy -nek a játékot.

A kérdés az, ki, vagy kik azok az írók, akiket kifaggatnék, ha találkoznék velük.

Hát, ha élesben oda kéne állnom eléjük, biztos, hogy szóhoz sem jutnék zavarodottságomban és izgalmamban.

Elméleti síkon eljátszadozva a gondolattal szívesen találkoznék Rob Thurmannel, akitől ugyan szerény kis hazánkban eddig egy könyv jelent meg, de nekem az egyik kedvencemmé vált az az egy is...
Ha visszautazhatnék az időben, akkor fölkeresném Charlotte Brontét, és megtudnám, mi Jane Eyre igazi titka.

Magyar írók (jobban mondva írónők) közül Goldman Júliát (J. Goldenlane) emelném most ki, akinek a fantasy világai mindig felvidítanak, és fölfelé kunkorítják a számat.

Ikerhatás, vagy sem, de én sem tudom már kinek továbbadni ezt a kis játékot, mert már mindenkit, akinek továbbadtam volna, az már megkapta...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *