Responsive Advertisement

2013. február 3.

Ilyen volt január


Január egyáltalán nem volt unalmasnak nevezhető hónap. Rengeteg olvasmány került fel a blogra, illetőleg a könyvespolcra is, és több könyv került be az olvasatlan szekcióba, melyeket ezentúl vezetni fogok.

Születésnap luxus kivitelben...
Rögtön a hónap elején kezembe került a Spellman nyomozóiroda első része, melyet ugyanolyan könnyen, és gyorsan tudtam olvasni, mint annak idején a Szingli fejvadászt (Janet Evanovich), mely nagyon hasonló ehhez a könyvhöz.
A hónap elején belefért még egy kis vizsgaidőszak utáni jutalom, úgyhogy végre beszereztem és elolvashattam a Dramacon 3. kötetét.
Jeff Kinney - Diary of a Wimpy kid című könyve a belőle készült filmmel keltette fel a figyelmemet, úgyhogy, miután már megnéztem a 3. részt is a moziban, végre elkezdtem a könyvet - jobb híján angolul.
Lupus kölcsönbe küldött könyve nálam kötött ki, úgyhogy sebesen elolvastam, hogy tovább tudjam küldeni. Így került fel az oldalra Alex Flinntől a Kiss in time - Csók, pont jókor című könyv.
Mivel sokan dicsérték, és tetszett a film trailere, elolvastam a Pi életét is, mely annyira nem ragadott magával. Azóta láttam a filmet is, aminek csodaszép a látványvilága, de hasonló véleményt sikerült kialakítanom róla, mint a könyvről...
Egy győri kiránduláson Letty segített mangát választani, így kerülhetett hozzám a Lidércfölde mangasorozat 1. füzetecskéje, melyben a főhösön kívül minden más tetszett. A sorozatról majd részletesebben szeretnék írni, amint sikerül beszereznem a folytatásokat...
Megkezdtem a karácsonyi ajándékaim boncolgatását, méghozzá első körben egy sci-fivel kezdtem Robert J. Sawyer tárházából válogatva. A blogra tehát felkerült tőle a WWW sorozat első kötete a Világtalan.
Ezt követően az Erától (@Bur3sz) kapott szépséges mesekönyvvel folytattam a sort, mely teljesen elvarázsolt, miközben megmutatta, mi az A másik palota (Diana Wynne Jones tollából).
A hónap nagyon végén az egyik kedvenc magyar íróm, Anthony Sheenard könyvével küzdöttem meg (szó szerint), mely a Földfaló címet viseli. Szeretem a thrillereket, de azt hiszem, ez nem azt a hatást érte el, amit szeretett volna...
Mielőtt az utolsó könyv is kikerült volna a blogra, Timus meglepett egy szülinapi poszttal (ezúton is köszönöm neki a meglepetést!).
A hónap vége előtt belefért még az időmbe Barney Stinson (Így jártam anyátokkal tvsorozat) és Matt Kuhn közös irománya A Tesó kódex, mely igazán barneys könyv...

Némi röpstatisztika a hónapból:
- beszerzett könyv: 5 db
- elolvasott: 8 db
- olvasatlanom van még: 58 db
- a játék indulása: 11 újabb könyvbejegyzés után

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *