Responsive Advertisement

2014. május 30.

Könyvhét 2014 - 10 könyvheti kívánság

Köztudott, hogy már évek óta kint vagyok minden könyvhéten. Az első könyvhét után annyira megtetszett a dolog, hogy kihagyhatatlanná vált. Minden évben vanank olyan írók, akikkel szívesen íratnék alá.

Tavaly sikerült László Zoltánnal, Baráth Katalinnal, Benyák Zoltánnal, Arthur Madsennel, Brandon Hackettel, Vivien Holloway-jel és Ta-mia Sansával találkoznom az írók közül. 

Azt már megszokhattuk, ha könyvhét, akkor a kiadók kivonulnak, kedvezményekkel, játékokkal várják a nagyérdeműt. Közben előadások vannak, interjúk, beszélgetések írókkal és persze kavargás, hogy olyanokkal találkozzon az ember, akikkel egész évben nem tud, viszont a könyvhét összehozza a közösséget (bloggereket és a többi könyvbarát olvasót). 

A jó hangulat tehát garantált a könyvhéten, és elgondolkoztam rajta, idén minek örülnék még a baráti társaságon túl (eszembe jutásuk sorrendjében):

  1. Szélesi Sándor dedikálás (tudom, hogy Könyvfesztiválon volt már, de arra nem tudtam eljutni se én, se a könyveim).
  2. Ta-mia Sansa dedikálás (breaking news: a műsorfüzetben nem látható, de biztos forrásból tudom, hogy lesz ilyen, méghozzá a Delta Vision standjánál)
  3. Gaura Ágnes dedikálás (remélhetőleg ilyen is lesz, aki tud erről valamit, megköszönném, ha jelezné)
  4. Benina dedikálás (tavaly volt, még nem találkoztam a névvel a programfüzetben)
  5. Agave doboz (Tavaly és tavaly előtt is volt. Nem ez a hivatalos neve, viszont a kiadó egy dobozba kitette korábbi könyveit, és 500-1000 Forintos áron lehetett vásárolni tőlük jópár kötetet.)
  6. Könyves játékok (Tavaly az Aba kiadó - bizonyítsd, hogy moly vagy - és a Ciceró kiadó játéka nyert meg legjobban - igaz nem nyertem, de jó móka volt. Utóbbinál egy kis tesztet kellett kitölteni, és leadni a kiadó standjánál.)
  7. Relikviagyűjtés (Tavaly Five-os pohárral, 2 miniatűr gitárral, 2 molyos kitűzővel, egy nagy rakat mindenféle könyvjelzővel és rengeteg élménnyel jöttem haza...)
  8. Csukás István dedikálás (Letty szólt, hogy lesz, úgyhogy ez a pont is pipa.)
  9. Tuan kiadó stand (Tavaly nem tudtak kint lenni "technikai okok" miatt. Idén reméljük összejön.)
  10. Brandon Hackett dedikálás (Tavaly is voltam, idén még nem láttam a programfüzetben, de ha lesz, akkor ismétlem a történelmet, és a vonaton ismét kiolvasom az egyik könyvét, míg felérek a fővárosba. Aki tud erről valamit, örülnék, ha szólna.)
Idén két lehetőség van: vagy azért nem fog elfújni a szél, mert annyi könyvet viszek fel alapvetően, vagy azért nem, mert a helyszínen lesz könyvtárgyarapítás. 

Ti mit szeretnétek látni a könyvhéten, ha lehetne egy kívánságotok? Mit vártok legjobban a könyvhéten?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *