Responsive Advertisement

2014. november 30.

Bemutatás Olvasóknak Blogon

Új rovattal jelentkezek a blogon. Régi nagy vágyam, hogy minél több írónak meglegyen minden könyve, ez ihlette az új rovatot.

Minden hónapban kiválasztok egy írót, akire az alábbiak illenek:
- külföldi / magyar
- minimum 5 könyvet olvastam már tőle
- szerettem a könyveit/ nem szerettem a könyveit
- stb...

A lényeg, hogy valamennyi könyve megvan az illetőnek (minimum 5), amiket már olvastam is. Ha végignéztek a blogon láthatjátok, hogy ilyen egyenlőre nem túl sok van, ezért is lenne havonta 1 olyan nap, amikor az adott hónapra kiválasztott írót bemutatnám. 

Akik egyelőre szóba jöhetnek:
- Anthony Sheenard (Szélesi Sándor)
- Nemes István
- J. Goldenlane
- Harangozó András
- K. B. Rottring
- Cassandra Clare
- J.K. Rowling
- Karen Marie Moning
- Laurell K. Hamilton
- Margit Sandemo
- Richelle Mead
- Stephenie Meyer
- Wolfgang Hohlbein

Kiről szeretnétek, hogy első alkalommal írás kerüljön fel? Ezennel a szavazást... MEGNYITOM!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *