Responsive Advertisement

2015. június 1.

Elhagyott olvasási gógyi(?)

Most, hogy jön a könyvhét, hogy végre szabadságon vagyok, és hogy minden körülmény ideális ahhoz, hogy olvassak... - Figyelem! Csipogáshalom következik! Gyenge idegzetűeknek, és olvasási válságot át nem élőknek nem ajánlott tartalom!

Szóval, az utóbbi hetekben feltűnt, hogy tök mindegy, mit olvasok, semmi sem tetszik. Egy-két könyv volt olyan csak, amire azt mondtam, hogy oké, elmegy, de semmi több. Aki rendszeresen olvassa a blogot láthatta, hogy 3-asnál jobb pontot alig sikerült adnom valamire is. Úgy érzem, kiégtem.

Múltkor beszélgettünk Shanarával és rájöttem, hogy nem találok mostanában "katarzist okozó" regényeket. Ezért bemenekültem a mesék világába, ahol nem kell, hogy nagyszabású legyen a sztori, legyen happy end (vagy ne), legyenek cuki szereplők, akik elmennek megküzdeni a nagy csúnya rossz fiúval, és kész. Aztán átnyargaltam vissza kicsit az ifjúsági/romantikus vonalra, hogy könnyed regényekkel vezessem magam vissza a komolyabb irányba, de se az Apám beájulna, se a Majd újra lesz nyár nem hozott olyan élményt, mint szerettem volna. Amire rátesz egy lapáttal, hogy a mesék közül is sikerült kifognom olyant, aminél már nagy akaraterő kellett hozzá, hogy ne csak átlapozzam az egészet...

Elkezdtem hát a magyarok irányába fordulni, hátha néhány kisregény visszaadja a hitet, hogy találok még olyan könyvet, amitől háromszor dobok hátast... Észreveszem, hogy a blog minősége is csökken, ahogy megy el a kedvem az olvasástól. Olyan szárazak a könyves posztjaim, mint az őszi falevelek: valaki csak rájuk néz, és már dől össze az egész. Biztosan sokan nézték már, mennyire gány, ami kikerült... egyszerűen nincs, ami inspiráljon ahhoz, hogy jó posztot írjak.

Bár, feltűnt egy kis reménycsillag a listán, amit már elkezdtem olvasni, és panasz szavam még nem sok akad rá... Ráadásul J. Goldenlane is visszatér. Elgondolkoztam rajta, hogy újra bele kellene vágnom a fantasy és sci-fi könyvek darálásába, mert ez a helyzet már tűrhetetlen.

Nyár, itt jövök! Könyvek, rettegjetek! (De előtte keresek nektek helyet a polcaimon...)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *