Responsive Advertisement

2016. december 4.

Vasárnapi Vlogger vs. Blogger poszt - 1.

Teljes karácsonyi lázban égek (azért remélem elhamvadni nem fogok). A hónap elejétől fogva valahogy megszállt az ihlet, hogy mivel lehetne dekorálni a lakást, a szobát, a könyvespolcot, mindent.

Ngievel arra gondoltunk, hogy mi lenne, ha minden héten hozzákötnénk egy könyvet a karácsonyhoz. Szóval vasárnaponként Ngie FB oldalán, és itt a blogon egy-egy posztot találhattok, amelyben egy-egy könyvet így vagy úgy a karácsonyhoz kötünk.

Januártól ismét rendes fordulója lesz a Vlogger vs. bloggernek (tehát oldalszámokat számolunk) némi extrával fűszerezve. Aki valamelyik vasárnapon elfelejt írni karácsonyi posztot, az minden elmulasztott vasárnapért 200 oldal minusszal fog indulni.


Szóval, mi is a mára választott könyvem? 

Robert J. Sawyer-től a Világtalan (WWW sorozat 1. kötete). Miért éppen erre esett a választásom? Mert egyszer okozott nekem egy nagyon kellemes karácsonyi meglepetést.

Annak idején a testvéremtől kaptam karácsonyi ajándék gyanánt, és ahhoz képest, hogy nem tudta, mit válasszon, nagyon beletrafált, mert nagyon tetszett a kötet. Olyannyira, hogy a 2. és 3. kötetét is amint módomban állt beszereztem és elolvastam.

Azért volt nekem annyira meglepetés ez a kötet, mert otthon nemigazán tudják, hogy milyen típusú könyveket szeretek. És igen, nagyon meglepődtem, hogy pont ettől a szerzőtől sikerült nekik valamit ajándékozni. Már kacérkodtam régebben a Flashforward -dal Sawyertől, de valahogy sosem mertem belevágni.

Úgyhogy nekem ez a könyv annak ellenére, hogy köze nincs a karácsonyhoz, mindig a karácsonyt juttatja az eszembe. 


Nektek van ilyen karácsonyi csodátok? Ha igen, ha nem, írjátok meg e-mailben, Facebookon, Molyon, Goodreadsen vagy csak szimplán a blogon megjegyzésként, nektek milyen karácsonyi meglepetésetek volt könyvvel kapcsolatban?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *