Responsive Advertisement

2016. december 3.

Vlogger vs. Blogger - 7. forduló

Azt kell mondjam, siralmas állapotok uralkodnak. A november hónapot úgy kellett lezárnom, hogy mindössze 450 oldalt olvastam el... Az olyan, mintha elkezdtem volna a Harry Potter 7. kötetét, és nem fejeztem volna be... Mintha nekiestem volna a Trónok harca bármely kötetének, és még a feléig se jutottam volna el...

Hivatkozhatok időhiányra, meg arra, hogy rengeteg volt a dolgom, de ez nem mentség... 

Viszont, ez a hónap a karácsonyé lesz, és ennek örömére Ngievel kitaláltunk valami apróságot az adventi időszak végére. Decemberben vasárnaponként nem arról kaptok majd információt, hogy telt a hét, milyen írásokat olvastam, vagy mi történt, amit nem láthattatok a blogon.

Hogy mivel készültünk, az vasárnap kiderül. Kövessétek Ngie posztjait a Facebook oldalán, illetve a bejegyzéseket itt a blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *