Responsive Advertisement

2020. május 29.

2020 Május

Májusban összesen:
- Befejezett könyv: 21
- Teljesített kihívás:1
- Összes teljesített kihívás: 15/8
- Oldalszám: 442
- 2020 összes oldala:4288


Teljesítettem az 1 krimi (3. feladat) kihívást.

Ebben a hónapban sajnos korántsem tudtam annyit olvasni, mint szerettem volna. Így egyetlen könyvet tudtam befejezni, és egyetlen kihívás teljesült általa.
Krimi kategóriába Alan Bradley ifjúsági krimijét tettem ezúttal, és Flavia de Luce -kal nyomozhattunk a múltja (édesanyja Herriett) és egy gyilkosság után. De vajon mi az összefüggés a két dolog között? A könyvből kiderül.

Az első turnus felén már túlvagyok, viszont ez a hónap nagyon visszavetette a haladást. Remélhetőleg a következő hónapban több könyvről mesélhetek nektek...

    Nincsenek megjegyzések:

    Ezeket olvastam legutóbb...

    Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
    A ​király esztelen
    Red Herrings
    Szupernagyi
    One True King
    Az ​én váram
    Kerekerdő meséi II.
    Kerekerdő ​meséi
    Hideg ország varázslói
    Brer Rabbit Again
    Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
    How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
    Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
    A pénz nem a fákon nő
    Segítség, ember!
    A slag
    Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
    Vágyakozás
    „Anyább” ​anyák
    Időtlen

    Archívum

    Rendszeres olvasók

    Postaláda

    Név

    E-mail *

    Üzenet *