Responsive Advertisement

2011. július 12.

Kérdezz felelek, avagy egy elmaradt játék



Egy kérdezz-felelek játékot kaptam, amit köszönnék Lena91 -nek :)

A kérdések:

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Huh, ez már olyan régen volt, hogy nem is emlékszem rá, úgyhogy passzolok...


2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
A könyvekben szeretem a háborúkat, de a valóságban nem tudom, hogy viselkednék ilyen helyzetben. Valószínűleg úgy tennék, mint mindenki más: megtennék mindent a túlélésért :)

3. Bealszol a tévé előtt?
Ha unalmas a műsor, akkor akár nap közben is... :D

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Mióta feltaláltam a bögre létezését és hasznosságát, nem :)

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Még nem vettem részt ilyenen, úgyhogy nem :D

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Kisebb összezörrenések szerintem mindenki életében vannak, a legnagyobb vitámról inkább nem beszélnék :)

7. Gyorsan gépelsz?
Jó kérdés. Egyesek szerint igen, szerintem meg menne ez gyorsabban is :D

8. Félsz a sötétben?
Nem, nemigazán :)

9. Most van valaki, aki tetszik?
Nincs.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Hosszú...

11. Szerencseszámod?
Az attól függ, de legtöbbször a13 vagy a 30.

12. Nyertél már lottón?
Igen :)

13. Most iszol valamit?
perpill nem.

14. Okosnak tartod magad?
Naná, hogy... nem :) Eddig bebizonyosodott volna, ha az lennék, de nem így történt :)

15. Ettél valaha bogarat?
Még nem próbáltam ki, de nem vagyok a rossznak az elrontója.

16. Most van valaki, aki hiányzik?
Nem, jelenleg nincs.

17. Mit kérsz karácsonyra?
Hol van még karácsony... *sóhaj*

18. Ismered a muffinembert?
Nem xD

19. Beszélsz álmodban?
Nem.

20. Emlékszel az első csókodra?
No comment :D

21. Reptettél valaha sárkányt?
No comment...

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Tavaly nyáron egy fürdőbe :)

23. Sikeresnek tartod magad?
Attól függ, miről van szó, mert a hülyeségben sikeresebb már nem is lehetnék...

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Nem szoktam nézegetni :D, de mivel egynél több emberé, ezért biztos, hogy sok.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Igen, volt egy időszakom, aztán lett egy kutyám, és lemondtam róla :)

26. Mik a terveid holnapra?
Nem tervezek túl sokat előre...

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Tanulás...

28. Most hiányzik a suli?
Naná, hogy... nem. Inkább csak az, hogy mikor lesz vége.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Attól függ, kitől, és milyen értelemben :)

30. Szeretsz szingli lenni?
Is-is :D Mikor kapcsolatosok mesélnek a problémáikról, akkor igen :)

31. Szereted a szobádat?
Jobbat elképzelni sem tudnék ;)

32. Ki a hősöd?
Konkrétan nincs, de sokakat annak tartok :)

33. Lógtál valaha a suliból?
Ilyen téren stréber voltam: nem.

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Valószínűleg elmegyek olvasni, vagy blogolok tovább

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Bárki jöhet, akivel el tudok beszélgetni :D

37. Ettél valaha kutyakaját?
Nem, de nem terveztem/tervezem.

38. Őszinte ember vagy?
Igen, bizonyos mértékig az vagyok :)

39. Szereted a ham&eggs-et?
Általában mindent megeszek :) Nem vagyok nagyon válogatós. Nem a kedvenc kajám, de nem is a "nem szeretem" kategória :) Olyan semleges.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Általában csak néhány apró, fontos dolog, ami szükséges 1 nap túléléséhez (azon esetekre, ha elkeverednék valahol).

41. Van valamilyen sebhelyed?
Hááát... Igen...

42. Szereted az akciót, a pörgést?
Igen :D anélkül unalmas lenne. Ha meg könyv-akcióról van szó, akkor...

43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Felnőtt... *_*'

44. Mi a legnagyobb titkod?
No comment...

45. Milyen gyakran telefonálsz?
Nem szeretem a telefonálgatást, úgyhogy amennyire lehet, kerülöm.

46. Hiszel a szerelemben?
No comment.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Persze: a világbékét :D

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban?
Nem szoktam egy-egy dolgot kiemelni...

49. Mikor sírtál utoljára?
Ezt passzolom... Jobban preferálom a nevetést :)

50. Kit öleltél meg utoljára?
Édesanyámat.

51. Jól kijössz a családoddal?
Igen, nagyon is :D

52. Hol van a mobilod?
Az asztalomon.

53. Mit ettél utoljára?
Csirkét rizzsel.

54. Mi a kedvenc színed?
Több van, kifejezett kedvenc nincs: fekete, kék, barna és ezek árnyalatai.

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Talán a Narnia 3. filmjét...

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Within Temptation

57. Most mire vágysz?
Arra, hogy múljon el a tikkasztó hőség

58. Melyik a kedvenc kocsid?
Igazán kedvenc nincs. A Subaruk, meg a Hundayok között akad pár szép darab.

59. Most nézel valamit a tévében?
Nem...

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Anyummal.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *