Responsive Advertisement

2011. július 5.

Két napos molyoskodás, két zalainak budapesti módra

Már korábban érett bennünk az elhatározás, hogy egyszer meg kellene valósítani egy nagyobbacska molyos találkozót, ahol megismerhetjük végre, kik bújnak meg a moly.hu -s nicknevek mögött. A kérdés már csak az volt, hogy mikor és hogyan?
Mentünk volna már júniusban is, csak sajnos Lena vizsgái miatt ezt hamar kizártuk, majd egyéb tényezők miatt a júliust is, csakhogy valaki intézkedett róla, hogy a második tényező el legyen pakolva az utazás útjából. Némi huzavona után Lenahoz vágtam, hogy ekkor és akkor megyünk, így és úgy lesz, és neki kötelező jönnie, úgyhogy őt is mellékeltem a csomagjaimhoz...

Július 1:
Utazásunk kezdete nem volt éppen zökkenőmentes, mert tegye fel a kezét akinek a "reggel korán kell kelnem" érzése kirobbanó örömet okoz pár óra alvás után. A buszon már meg sem bírtam maradni, Lenatól ugyanis kaptam egy "felejthetetlenül humoros" könyvet, amivel a 3 órás buszutazás alatt sikerült elérnem, hogy azt sóhajtozza, hogy "remélem hamarosan odaérünk már".
A pályaudvaron egy táblával integető Timus várt ránk.

A sokat emlegetett rendszámtábla

A napunk programja percről percre változott a kiszámíthatatlan, hűvös, szeles időjárás miatt. Első körben persze benéztünk egy nagyobb könyvesboltba, amilyen a mi vidékünkön nincs, majd ellátogattunk a Tuan kiadó könyvesboltjába, amiről már sok mindent hallottam, és ez a látogatás meghozta a gyümölcsét, ugyanis találtam ott egy olyan könyvet, amit már egy ideje vadásztam, de még antikváriumokban sem találtam sehol, úgyhogy jól indult a reggel.
Délután elmentünk egy kis városnézésre, véletlenül belefutottunk egy rendezvénybe is, ahol aztán eltöltöttük az időnk javát. Az esti palacsintázás előtt gyorsan elmentünk még néhány könyvért (mit ér egy molyos nap könyvezés nélkül?).

Július 2:
Ezt az időpontot arra választottuk, hogy szombat, biztosan többen ráérnek, csináljunk találkozót akikkel lehet, így csináltunk rá egy molyeseményt, amire jópáran fel is iratkoztak.
De ne rohanjunk ennyire előre. Először is, meg kellett birkóznunk (újra) a felkelés fáradalmaival, másodszor pedig az időjárás okozta kellemetlenségekkel, harmadszor pedig azzal, hogy sikerült eltévednünk.
Miután végre meglett egy keresett személy, aki miatt kavarogtunk - és aki egyébként nem más, mint Gigi - egy kisebb balesetnek köszönhetően ismét fennállt a veszélye, hogy pont mi, a szervezők nem fogunk odaérni időre, ahova kell. Végül aztán ránk mosolygott a szerencse, és csak-csak megtaláltuk a molyokat, összeszedtünk mindenkit, mindenhonnan minden időből, és elkezdtünk molykodni.

Útitársaim

Az egyetlen, amit sajnáltam, hogy korán el kellett mennünk a buszhoz való igazodás miatt. Azonban nem mentem egyedül. Hazafelé 10 új útitársat szereztem, plusz volt egy retúrjegyes is, amit az íróknak sikerült összefirkálniuk (ez egyébként a Holtak világa 1 - A jóslat című könyv volt).

Nagyon örültem, hogy találkozhattam más molyokkal is, és felejthetetlen hétvégét szereztek, tényleg nagy élmény volt számomra.

Kik molykodtak?  Fummie, NancyRöfipingvin, Evil_Book_Angel, Killer, hankman, Greylupus, Ravey, lengyeldavid.

Reménykedem, hogy amikor legközelebb megyünk, többen leszünk, és akkor talán az egész étterem a mienk lehet, nem csak az egy egész sarka ;)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *