Responsive Advertisement

2011. július 3.

Júniusi hónapzárás

FFG: Huh, mennyi lakó költözött be ebben a hónapban a blogra. Tisztára, mint egy ház, ami kezd megtelni. Szerintetek milyen volt ez a hónap?


Tiro: Én nem is költöztem be, csak átsuhanok. Csak ketten laktok a blogon, én meg ledobtam itt egy sztorit, úgyhogy most megyek is vissza a saját rezidenciámra. Következő hónapban találkozunk! Sziasztok!


Timus: Ne, kérlek ne menj még Tiro! Mindig olyan gyorsan lelépsz. Legalább most maradj még egy kicsit, mikor az olvasók olyan kíváncsiak a mi kis újdonsült csipet csapatunkra... Az én júniusom sajnos éppen olyan volt, mint az időjárás: kellemes napsütéses, azonban néha kicsit borongós. Mesélj, a Tiéd hogy sikerült?


FFG: Tiro lelépett... Lehet, hogy jobb is így, mert láttam, hogy mesterkedik valamiben. Képzeld, ebben a hónapban elolvastam egy igazi tollforgatónak Ta-mia Sansának a Sötét Hórusz című könyvét. Veled mi a helyzet?


Timus: Sok szépet hallottam már Sansa könyvéről. Tényleg olyan jól ír, mint ahogy a többiek is mesélik?


FFG: Igen, szerintem tényleg nagyon jól ír, tetszett a stílusa, a története. Ráadásul van benne egy olyan karakter, aki meglehetősen hóbortos és néhol megmosolyogtatott.


Timus: Az én hónapom is vidáman indult J. R. Ward Beavatásának köszönhetően. Szeretem Ward és a Fekete Tőr Testvériség világát, és ebben a kötetben a sorozat igazi különlegességeit szolgálta fel nekem az író. A legjobban Zsadist és Bella megható novellája, a Testvériség üzenőfala, valamint az író és a Testvérek egymással készített interjúi tetszettek. Komolyan mondom, az üzenőfalas résznél megfájdult az arcom a sok nevetéstől.


FFG: Azt hiszem, akkor meglehetősen vidám hónapot fogunk lezárni. Nem elég, hogy felkerült Tőled Rob Thurman: Éjvilág című könyvének engem megszívató értékelése, aminek kétszer futottam neki, mire sikerült az utolsó betűig elolvasnom, de a hónap végén egy paródiakötetet olvasgattam. Nem tudom, mi van a levegőben, de ezt a kötetet is magyarok írták, mint az utolsó pár könyvet is, amik a kezembe akadtak.


Timus: Ez is csak azt bizonyítja, hogy a magyarok is tudnak kiváló könyveket írni. Ezúttal kik követték el a rekeszizmod elleni merényletet?


FFG: A paródia nem feltétlenül humoros, de próbálkozni lehet. Ezúttal John Caldwell, Jeffrey Stone és Benjamin Rascal triumvirátusa volt az, akik a kezembe akadtak egy Star Wars paródiával.


Timus: Nekem Ward után Kelley Armstrongtól A szellemidéző akadt a kezembe, azonban ezen már nem nevethettem olyan jóízűen. Igazán tetszett könyv és jó volt olvasni, de sajnos arra is rájöttem, hogy a továbbiakban mellőznöm kellene a - nagyon - YA fantasy műveket.


FFG: Tudom, hogy neked a YA nemigazán a kedvenced. Tudod mit? Mostantól nekem a paródiák nem lesznek nagyon azok. A Stárt Wársz? sorozat 5. kötete sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Nem lett olyan, mint amilyenre számítottam. De én nem adom fel! Tudom, hogy a magyarok is tudnak írni. Éppen ezért Sansával - tudod, aki a Sötét Hóruszt írta - összefogtunk, és csináltunk egy kezdeményezést. Hé, ha van kedved, szállj be te is, mint recenzióíró!


Timus: Kiváló ötlet, mindenképpen támogatom a kezdeményezéseteket. Azonban szerintem olvasásban jobb vagyok, mint írásban, ezért egyenlőre maradjunk annyiban, hogy még meggondolom, és majd a jövő hónapban térjünk vissza ehhez a kérdéshez. Addig is elmerülök Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozatában... Sziasztok!


FFG: Biztos vagy benne, hogy jó ötlet? Nincs véletlenül jobb dolgod annál? Tik... tak... tik... tak.. Na, jó, ennyit a júniusról. Találkozzunk a jövő hónapban is mindenkivel, aki csak erre téved. Sziasztok! Mindenkinek jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *