Responsive Advertisement

2016. május 31.

Vlogger vs. Blogger - a 2. forduló zárása

Túl vagyunk a Vlogger vs. blogger második fordulóján. Azt kell mondjam, állatira nem vagyok elégedett magammal...

Lássuk csak, mi történt a hónapban...

Úgy indultunk, mint múlt hónapban: Ngie beelőzött, hála a nagyobb plusz oldalszámnak, amit az előző hónapból hozott. Ez még nem volt akkora különbség, olyan 20-30 oldalnyival kapott többet azért, mert a múlt havi feladatot megcsinálta. Nem is pánikoltam, hiszen tudtam, ez behozható.

Aztán valahol elkezdtem lemaradni. Aki követte a blogot láthatta, hogy előfordult az is, hogy olvastam egy könyvet, és jópár napig nem is került fel róla bejegyzés dacára annak, hogy már elolvastam a darabot. Egyszerűen csak felnyomtam a listára, hogy olvastam, hozzáadtam az oldalszámot, és eltűntem. Ennek oka az, hogy ha az államvizsgatételek olvasását is oldalszámnak tekintenénk, simán viszem a kihívást ;)

Tehát az oldalszámok úgy alakultak nálam, hogy megkaptam a múlt hónapból Richelle Mead könyvének teljes oldalszámának a felét, mert megoldottam a kihívást, ami hozzá kötődött. Nem kaptam pontlevonást, mert elolvastam a kötetet (ami azért pozitív). Befejeztem az utolsó 56 oldalát Rejtő Jenő könyvének, ami átcsúszott erre a hónapra. Tehát 232 oldallal nyitottam a hónapot, aztán eltűnt az az idő, amit olvasásra fordíthattam volna, mert vagy programot csináltak nekem, vagy csak szimplán nem volt időm a kötelezettségek miatt...

Ngie ezt a káoszt használta ki, illetve a szabadságát arra, hogy úgy elhúzzon, hogy csak úgy füstöltek utána a könyvek oldalai... és összehozott egy több, mint 1000 oldalas vezetést. Valljuk be, mikor megláttam a számot, egy az egyben fel is adtam a hónap végén a küzdelmet, mert már csak vergődés lett volna belőle, meg kapkodás, aminek nem láttam értelmét, úgyhogy befejezettnek találva a hónapot inkább megírtam az elmaradt könyves bejegyzést, megcsináltam a feladatot a kiválasztott könyvhöz, és hagytam, hogy 1617 oldallal vállaljam a vereséget Ngie 2828 oldalával szembe...

A hónap margójára írható, hogy 6 könyvet sikerült elejétől a végéig elolvasnom, amiből sajnos a zöme meglehetősen rövidke volt (100 oldal alatti). Nincs más mentségem, csak hogy nemigazán volt időm az élet nevű tevékenység mellett az olvasásra. De tudjátok mit, éjféltől aztán újult lendülettel vágok neki a kihívásnak...


Ami bizonyos, hogy a kiválasztott könyvhöz tartozó feladatot Ngie teljesítettnek vette, úgyhogy Csepregi Tamás könyve után megkapom a jutalom oldalszámokat, vagyis a következő hónapot így nyitom: (262/2=) 131 oldal.
A májusi hónapból két kötetet fogok átvinni. James Dashner Tűzpróbájából olvastam 50 tömény oldalt (ennyivel fog júniusban kevesebbet érni, ha befejezem), illetve Deák Csaba - Sárkányvér című kötetét viszem még át, amiből 57 már olvasott oldal fog lejönni júniusban.

Ismét egy kemény hónap elé nézek, úgyhogy biztosra veszem, hogy nem lesz egyszerű dolgom, hisz az időhiány még mindig fennáll, viszont mindent meg fogok tenni, hogy eltűntessem a polcaimról az olvasatlanokat, és minél több oldalszámot szedjek össze, hogy Ngie elbukjon júniusba.

Szurkoljatok a bloggernek, hogy ne a vloggeré legyen a júniusi győzelem!




ui.: Arról, hogy ebben a hónapban milyen könyvet választottunk a másiknak, és mi lesz az ahhoz kötődő feladat, majd a későbbiekben...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *