Responsive Advertisement

2020. december 1.

Olvasási kihívás 2. lista - 15. feladat

 Avagy a könyv, aminek az olvasásától ódzkodtam...


A 2. körben ehhez a kategóriához a jelöltem Anne Cathrine Bomann - Agathe című könyve volt. Erről már korábban írtam, de nem osztottam meg, miért lett ő a jelölt. 

Egy kolléganőm olvasta éppen, és annyit mondott róla, hogy nem túl vidám a téma, és pszichológiai jellegű. Nekem persze tetszett is, meg nem is, mozgatott a kíváncsiság. A kolleginával ugyanis nemigazán közös az ízlésünk, de szeretem, ha ajánl könyveket, mert mindig kimozdít a komfortzónámból. Ő inkább klasszikus párti (amit majd a klasszikus irodalmas feladatnál lehet, hogy ki is használok).
Ettől függetlenül érdekes élmény volt maga a kötet, lásd a blogbejegyzést, ami készült róla.



Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *