Responsive Advertisement

2013. január 25.

Egyszer majd...

Legutóbbi pesti utam alkalmával hova máshova is vethetett első nap a balsors, mint könyvesboltok garmadájába.

Ahogy szétnéztem a sok száz könyv között, megintcsak az az érzésem támadt, hogy túl sok jó (-nak tűnő) könyv és túl kevés idő, hogy mindet beszerezzem és elolvassam. Az olvasás mellett a másik, számomra kedves elfoglaltság a könyvek gyűjtése.

Szerintem...
- jól néz ki egymás mellett egy adott írótól minden mű.
- jól néz ki egymás mellett egy sorozat minden darabja.
- az egymás mellett álló könyveken végignézve mindenki elcsodálkozik, és megjegyzi, hogy "Mennyi könyv..." - és néhányan teszik ezt úgy, hogy nem is szeretnek olvasni.
- jó gyönyörködni a könyvekkel tömött polcokban.

Egyszer majd...
- meg lesz Terry Pratchett minden könyve.
- beszerzem Anthony Sheenard összes művét függetlenül attól, milyen néven írta.
- hozzájutok minden olyan író minden könyvéhez, akitől akárcsak egyszer is olvastam valamit.
- mind a 6 polcom két sorosan tömve lesz könyvekkel, amiket olvastam.
- minden sorozatomnak, amit elkezdtem, meglesz minden része (ha máshogy nem, hát angolul).
- ha saját lakásom lesz, külön "gyerekszobát" kapnak a könyvek.
- ha módomban állna, megnyitnám a világ legcsodálatosabb antikváriumát (egy álmodozó egyszer azt mondta nekem: "Szeretek könyvet olvasni. Evidens volt, hogy nyitok egy antikváriumot. És tessék, most tele vagyok könyvekkel."
- kijutok úgy a budapesti könyvhétre, hogy a kezdetektől a végéig kint leszek.
- szeretnék új járni, mint a lányok a Read or Die animében (ajtónyitáskor könyvlavina).
- talán (egysokszázezredikéletben) a fentebb felsorolt összes pontot sikerül betartanom... vagy nem.

Amíg elválik, hogy mi sikerül, és mi nem, addig marad az álmodozás ;)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *