Responsive Advertisement

2011. november 4.

Októberi hónapzárás

Timus: Sziasztok csajok. Nektek milyen volt az októberetek? Nekem igazán eseménydúsra sikerült, annak ellenére, hogy csak egyetlen könyvet olvastam el.

Tiro: Halihó! Eseménydús volt? Akkor kezdj el mesélni, hogy miért?

FFG: Én hallottam, hogy Timus volt Sansa-nál, meg Halloweenezett is. Mesélj az utazásaidról!

Timus: Na jó, akkor jöjjön a mesedélután... Ebben a hónapban elolvastam Ta-mia Sansa: Sötét Hóruszát. Még a könyv elolvasása előtt megbeszéltük Sansa-val, hogy leutazom Hozzá, hogy személyesen is megnézhesse annak az elvetemült nőszemélynek a buksiját, aki a könyvei olvasása közben rendszeresen piszkálja és beszólogat Neki - megjegyzem, pusztán kedvességből.
Ennek megfelelően a találkozásunktól azt vártam, hogy hullazsákban utazom majd haza. De azon túl, hogy ép bőrrel megúsztam, ráadásul egy gyönyörű dedikálást és sok szép ajándékot is kaptam.
Nézzétek csak:
Szerintem nagyon jól sikerült a találkozásunk, végigdumáltuk az egész szombatot és egy kicsit visszafejlődtünk szertelen tinédzsereknek.

Ezután a kis mini molytalálkozó után pedig egy kicsit nagyobb bulin vettem részt, erről a "Sok kis tökfej egy helyen, avagy Halloween buli moly módra" címszó alatt olvashattok bővebben.

FFG: Sajnálom, hogy én nem lehettem ott :( Biztos jó buli volt. Én meg átolvastam a hónapot helyette. Először George Mikes - Hogyan legyünk szegények című művével nyitottam a hónapot, majd Neil Gaimantól sikerült befejeznem a Tükör és füstöt, eztán a legújabb antikos szerzeményeim egyikét a Wolfgang Hohlbein -féle sci-fit, a Charity - Sötét jövő című könyvét olvastam el, végül pedig nekiálltam folytatni a Janet Evanovich Szingli fejvadász sorozat olvasását, aminél el is jutottam a második részig, és jelenleg a harmadikon rágódom. Kölcsön kaptam néhány mangát is, amik közül már végeztem Ishiyama Kei - Grimm mesék manga 1-et, illetve Juki Kaori - Angyalok menedéke 1-2 -t, és még a hármast is megkaptam, csak azt még nem sikerült befejeznem.

Timus: Látom megint tartalmas hónapod volt. Nem is értem, hogy tudsz ilyen sokat olvasni.
De a kicsi lány már megint csak hallgat. Tiro, Te csak írogatni tudsz és soha olvasol semmit?

Tiro: De, általában olvasok mangákat, de inkább írok. Jelenleg két történeten dolgozom, az egyik a Mesterek és Vámpírok, a másik meg A Tetováltak címre hallgat - ez utóbbi még nem publikált a blogomon, kidolgozás alatt áll.

Timus: Ha jó gyerek leszel, akkor majd elolvasom a Te irományaidat is, ha még jobb leszel, akkor pedig kapsz egy szívatós értékelést is. Kár, hogy nem tudsz "jó gyerek" lenni... ;)
Addig is elpályázok és folytatom a rekeszizmom edzését Janet Evanovich sorozatával. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *