Responsive Advertisement

2012. április 2.

Márciusi dalolászás

Tavaszodik már odakint
A késés miatt Timus megint!
Már megint elfeledkeztem róla
Hogy hózárásról szólhatna a nóta...

Narniából indulnék el mostan,
Miből angolt és magyart olvastam.
Mind kettő ugyanarról szóla
Csak más-más nyelven íródva.

Ezután a csatatérre keveredtem
Ahol egy lóval megismerkedtem.
Joeynak hívták a szegény párát
Ki megjárta a Hadak útját!

Timusé lett egy kissé a terep
Singh könyvével dicsekedett.
Azt híresztelte, hogy milyen jó
Az Angyali vadász elolvasandó!

Eztán hagytam magam védtelenül
A tündérvilág szippantott be kegyetlenül!
A Tündérkrónikák következtek a sorban
Az elsőtől a harmadik részig sorolva.

Giffinnél mondtam, hogy Zűr van, babám!
Főként egy ilyen minősíthetetlen könyv után...
A főhősnő túlontúl önző és siránkozó
Amitől a kötet sem lesz éppen vonzó...

Hogy bolygassam a könyves világot
A véleményem is napvilágot látott.
Egy olyan ügyről lenne egyébként szó
Melynek elindítója vala egy hazai kiadó.

Ez egyébként már április meséje,
Álljon le a kéz, és a világ eszméje!
Április végéig is olvassatok minket.
Nézzétek mit olvasunk, és vegyetek sok könyvet!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *