Responsive Advertisement

2011. augusztus 31.

Augusztusi hónapzárás

Tiro: Üdv, Mindenkinek! Tiro vagyok, és ez az első hózárásom, és egyenlőre fogalmam sincs, hogy miről írhatnék. Ötletek?

FFG: Mondjuk arról, hogy mit csináltál a hónapban?

Tiro: Éltem, léteztem, kell ennél több?

FFG: Mesélj Bad Luckról!

Tiro: Mit meséljek? A sztori egy macskáról szól, aki nem is macska, csak megbűvölték, és egy lány meg áthajt rajta kocsival. Aztán rájön, hogy hívhatja fel magára a csaj figyelmét, és elkezdenek foglalkozni a problémával. Ennyi.

Timus: Pont ezt szeretem Benned Tiro, hogy olyan élvezettel és nagy beleéléssel tudsz mesélni a történeteidről, amitől rögtön megjön az ember kedve... ...az öngyilkossághoz. Nem lehetne, hogy legalább Te lelkesedj egy kicsit a műveidért? Fuss csak neki még egyszer a mesének, de ezúttal több életkedvvel, ha lehetne!

Tiro: Ez csak egy történet tervezet, semmi extra. A könyvek lordjai -ból több van meg, arról szívesebben mesélnék, mert már csak egy fejezet hiányzik belőle - ahogy vesszük, de mostanában a vámpíros történetem jobban leköt.

Timus: Ha A könyvek lordjai-ról lelkesebb élménybeszámolót tudsz tartani, akkor azt szívesen meghallgatnám.

FFG: Én is kíváncsi vagyok, még nem olvastam én sem •pirul•.

Tiro: Lelkesebbet? Nem tudom. A könyvek lordjai alapvetően arról szól, hogy vannak emberek, akik különleges képességekkel rendelkeznek, aminek három típusa van. Az első típus az, hogy képesek átírni a könyveket, a másodikba azok tartoznak, akik bárkit be tudnak küldeni történetekbe (magukat kivéve), és van a harmadik fajta, akik azt viszik be, amit megérintenek (magukat is beleértve), és tudnak utazni a könyvek között. A három faj egy-egy képviselője alkot egy-egy csapatot, akiknek az a feladatuk, hogy a könyvekből kiszökő lényeket (akiket Fantazmagóriáknak hívnak) visszaküldjék. A főhősünk a harmadik - a leggyengébbnek titulált - fajhoz tartozik, és két testvérével alkot egy csapatot. Van egy saját körzetük, amit ugye védeniük kell. A bonyodalom az, hogy jön valaki, aki megöli a Könyvőröket (így hívják a csapatok tagjait). Ez elég lelkes volt? Fifi, te ne olvasd el!

FFG: Nem kell félni, nem fog fájni. Timus, te olvastad már A könyvek lordjait, vagy mást ebben a hónapban?

Timus: Nem, sajnos még nem olvastam A könyvek lordjait *majd lesüti a szemét és halkan, szinte alig hallhatóan suttogja* és nagyon mást se az elmúlt hetekben...
A hónap elején Lengyel Dávid és Kuba Richárd: Holtak világa - A jóslat című könyvét vettem a kezembe azzal a céllal, hogy majd jót poénkodom rajtuk és kikészítem őket egy szőrszálhasogató kritikával, azonban a legnagyobb sajnálatomra kellemes csalódást okoztak a srácok.
Azóta viszont csak szenvedek Jasper Fforde: A Jane Eyre eset című művével. Mindig közbejött valami program, és a könyv se kötött le annyira, hogy a kevéske szabadidőmben azt akarjam olvasni... De nem adom fel, hamarosan befejezem (legalábbis ezt mondogatom már jó néhány napja magamnak).
Remélem Neked sokkal több könyvélményed volt augusztusban.

FFG: Mivel a hónapban volt egy "moly-stop" -om, ezért lett némi szabadidőm, amit olvasásra fordítottam. Rögtön a hónap elején kiolvastam életem első angol nyelvű regényét, egy mesét, a The Beastly Boys - Werewolf versus Dragon -t. Ezt követte egy olyan könyv, ami már jóideje a listámon és a polcomon porosodott J.Goldenlane - A herceg jósnője képében, majd F.X.Toole -tól a szintén régóta várakozó Millió dolláros bébi -t. Ezt követte A herceg jósnőjének folytatása, ami A jósnő hercege címet viseli. Noha nem írtam róla, de elolvastam Stephenie Meyertől A twilight világa című kiadványt. A hónap vége felé néhány paródia is belefért. Az egyik az, amit tőled kaptam: Steffy Műmáyer - Agykonyak, a másik pedig a K.B.Rottring és Stanley Steel páros által alkotott A gnómok támadása volt, ami a Sört vársz sorozat 2. kötete. Még mindig A Jane Eyre esettel küzdesz? Huh, azt hiszem, azzal ezek szerint mellétrafáltam :S Ezer bocs és egy anyamedve :S

Timus: Semmi baj. Nem olyan rossz az, csak valahogy nem tud lekötni. De úgy látom, az Agykonyakkal én is alaposan melléfogtam... :(
Azonban ahogy elnézem, ezúttal Te kettőnk helyett is olvastál. Ez azért egy kicsit megnyugtat. :D
*Megragadja Tiro karját, aki éppen megpróbál kiosonni a helyiségből*
 Mondd csajszi, Te olvastál valamit mostanában, vagy túlságosan lekötött a firkálgatás?

Tiro: Nem vagyok olvasó típus, lenyúltam Fifitől az egyik mangáját, a Princess Ait. Ez olvasnivalónak számít? Fifi mutatott pár kéziratot, azokat nézegettem, mert mondta, hogy milyen jók, meg hogy "ők legalább tudnak írni", és hozzátette, hogy "hátha tanulok belőle valamit".

FFG: De ha egyszer így van, akkor minek tagadnám? Tényleg egészen ígéretes kéziratokra bukkantam, amikről remélem, hamarosan írhatok is egy-egy kis szösszenetet.

Timus: Tiro, ha a mangában csak a képeket nézegetted, akkor nem számít olvasnivalónak... Esetleg valami más, amiben nincsenek képek?

Tiro: Anime feliraton és mangán kívül nem olvasok mást, úgyhogy nem, ilyesmi nem volt, ha azt nem számítjuk bele, hogy nekiálltam egy vámpíros sztorinak és azt olvasgattam, miközben írtam hozzá, meg javítottam. Elég a szócséplésből, majd a következő hónapban találkozunk legközelebb. És a következő hónapban halljak róla, hogy tőlem is olvastatok végre valamit, vagy felmondok... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *