Responsive Advertisement

2008. szeptember 6.

Margit Sandemo - Vak hold (Varázsjelek 4)



A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
A negyedik kötetet akkor adták ki a Tuan kiadónál, mikor éppen családi nyaralásomat töltöttem, azonban abba a boltba, ahol jártam, még nem volt meg, ezért egy másik kötetet kaptam (erről majd később...) Amint visszaértem kis városkánkba, két nappal később már ott volt a könyvesbolt polcán a kötet, és nem volt kérdéses, hogy a hamardik után megvettem, mert az tetszett...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
Ilona és Ravn végre összekötik az életüket, akár csak Tasso és Krisztin. Mind a ketten egy-egy párocskát alkotnak, és vidáman élik életüket. Ilona gyermeket vár.
Persze még mindig gondok vannak. Ravn elintézi Magnus ügyét, és a Holdboszorkány sem bír nyugton maradni. Megkörnyékezi Odot – Ravn nagyon csúnya, gonosz bátyját, aki a velejéig romlott, és apjuk halála után ő lesz az uralkodó Hródban. Sikeresen el is foglalja a férfi testét, és mindent ott folytat, ahol megszakították.
A Farkasok népe persze még mindig ott lábatlankodik a történeteben, akár csak Vodja és Lesinka. Még mindig nincs ideje senkinek sem, hogy nagyon mélyen beleássa magát a Varázsjelekkel kapcsolatos kutatásba.
Ravn el akarja rendezni az otthoni dolgait, meg a Hródbeli dolgait, hogy aztán léphessenek a következő fázisba.

Vélemény:
Most megint nagyon csalódott vagyok. Miért? Nem tetszik a kötetben a nagy, hirtelen időugrás, hogy a lány máris anya, holott az első pár kötetben 16 kürül volt, és még közel sem a nagykorúsághoz... Most meg már gyereket ringat a karján, nézegeti a vak szemeket, megjelenik a Vak hold, és a történet kissé toporog... Hol vannak a Varázsjelek? Sehol... A harmadik kötetben már próbáltak valamit intézni az ügyében, mikor elmentek meglátogatni azt a pasast, akitől a segítséget várták, és akkor azt hittem, hogy hú, most belevetik magukat a munkába, erre nem. Mindenki csak gyereket gyárt és kész...
Oké, hogy ez mese, ami felnőtteknek szól, de én ennél türelmetlenebb vagyok. Hirtelen megugrott a szerplőgárda mérete, és annyi új arc és szereplő került a történetbe, hogy néha csak kapkodtam a fejem, hogy mi van? Ez meg ki is volt? Hogy került ide?
Mintha hirtelen ide kellett volna portálni egy rakat szereplőt, mert az irónőnek sietnie kell. De ez még csak a negyedik kötet, és a tizenegyesig még rengeteg kötete lett volna rá, hogy ezeket a dolgokat lerendezze, nem? Ezért a kapkodásért kap keveset a pontjaimból... A harmadik kötet meg az első eddig még a favorit nálam...

Ha pontban fejezném ki: 5/2

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *