Responsive Advertisement

2009. január 10.

Andrew Bellringer - Hősellátó



A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
Mint az Alkonyatnál elmondtam, ugyanakkor vettem. A szüleim részéről kaptam karácsonyra, de nem tudják, hogy milyen könyeket szeretek olvasni, úgyhogy rám bízták a döntést...
Miután megkaptam, nem álltam neki azonnal. A fülszöveg megfogott ugyan, de nem tudtam, mire számítsak. Aztán megtudtam, hogy magyar eredetileg az író, csak írói álnévvel, és elkezdett még jobban érdekelni a borító alatti... Szóval a történet...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
Érthetetlen módon a hősök akármilyen szorult helyzetben is vannak, mindig van valami a kezük ügyében, ami kihúzza őket a pácból. Egy eszköz, egy kar vagy akármi, ami kihúzza őket a csávából. Hogy lehet ez? A hősellátók segítségével. Mindig jön a menekülő hősnek a megmentésére valami, amitől lemaradnak az üldözők, és így tovább...
Egy hősellátó csapat életébe pillanthatunk be, akik megírják a hősök történeteit, és segítenek nekik túlélni a kalandokat, és mindent a kezük ügyébe adni. Azonban mi van akkor, ha a hősellátók szorulnak megmentésre, és nem a hősök? Ki menti meg akkor a hősöket?
Egyedül ez a kis csapat segíthet a többi hősellátón, akiket csapdába ejtettek... Ha nem járnak sikerrel, mi lesz így a világgal, a hősökkel, és az ártatlan, megmentésre szorulókkal?

Vélemény:
Oké, nem voltam fair play játékos. Tanórákon olvastam unaloműzőként. Amilyen tanórán csak lehetett. Néha a padtársam odahajolt hozzám, és megkérdezte, hogy min nevetek, én meg megmutattam neki azt a részt, erre ő is elkezdett nevetni. A tanárok többször ránk szóltak, de én néha csak nagy erőfeszítés árán tudtam abbahagyni a nevetést. Aztán a végén elolvastam az elrontott részeket. A kocsissal nem tudtam mit kezdeni... Mikor a csaj megkérdezi a néma kocsist, hogy ott vannak e már. Attól jódarabig kiütöttük magamat a padtársammal. Aztán elmentünk egy könyvesboltba, és véletlenül találtam két kötetnyi Hősellátó -t. A padtársammal – a Kabala könyvvásárlós, könyvvadászos ex-osztálytárs – levettük őket, és újra elolvastam neki azt a kocsisos elrontott részt. Azt hiszem, cseppet sem tűntünk hülyének... Na és az időboltos kaszásos rész? XD
Szóval mindenkinek ajánlom, akinek szüksége van jókedvre, aki szereti a fantasyt és aki egy igazán eredeti könyvet akar olvasni. Az alap történet, hogy a hősöket is segíti valaki, szerintem még nem sok embernek jutott eszébe... Nem olvastam ilyen történetről szóló könyvet ez előtt... Ezt is csak dícsérhetném, de nem fogom. Mivel nagyon rosszat mondani nem tudok, ezért nem fogok sok jót sem. Beszéljenek a pontjaim helyettem...!

Ha pontban fejezném ki: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *