Responsive Advertisement

2016. július 1.

Vlogger vs. blogger - a 3. forduló zárása

Nem is tudom, mit mondhatnék a június hónapról... Kezdjük ott, hogy hogyan alakultak az oldalszámok. Már rögtön jutalom oldalakkal kezdtem, ami előnyhöz juttatott, de Ngie olyan hamar behozta azt a kb. 500 oldalas vezetésemet, hogy csak na. 

Aztán nem utazgattam, így nem is olvastam jóformán semmit... De, valamit mégis. Mivel nálam tartott még a vizsgaidőszak, ezért rengeteget olvasgattam, de semmi olyant, amire azt lehetne mondani, hogy beírható a listába. Napi szinten több, mint 100 oldalakat haladtam előre.

Ngie a hónap utolsó napján csak annyit írt, amikor megtudta, hogy győztem, hogy "nem fair, mert te államvizsgáztál". 

Szóval a hónap konklúziója: 
- Ngie 1757 oldallal legyőzte az 1226 oldalamat, de legalább közelebb voltam, mint legutóbb.
- Lett egy diplomám, ami miatt bebuktam ezt a hónapot.
- Ngie tudja, hogy van még egy kis segítsége a kihívásban, aki folyamatosan őt segíti azzal, hogy engem nem hagy olvasni.
- A következő körben ismét plus oldalakkal fogom kezdeni a hónapot (168).


És még egy kis hír a vetélkedésről. A július hónapra úgy döntöttünk, hogy nyári szünetre megyünk, úgyhogy a következő kör augusztusban lesz majd. Annyi elárulok előzetesbe, hogy júliusban igyekszem befejezni az ebben a hónapban megkezdett, de be nem fejezett köteteket. Kipihenjük magunkat, hogy aztán a nyár végén még egy utolsót összecsapjunk egymással, mielőtt őszi fordulókba lépnénk.

Köszönöm mindenkinek, aki szurkolt, hogy meglegyen az a kb. 500 oldal, amivel Ngie padlóra küldött ebben a körben. Ígérem, augusztusban nem fogom kímélni, és mindent megteszek, hogy ő maradjon alul.

Ezúton kívánok mindenkinek kellemes nyarat, jó nyaralást, utazzatok sokat, és ha kellemes az idő, menjetek kirándulni (és közben sutyiban olvasni pár sort ;) ).

Augusztusban találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *