Responsive Advertisement

2021. január 23.

Lego Harry Potter - Varázslatos titkok (Feladványok, Minifigura)

És muszáj voltam beszerezni. Ez volt az első kötet, amit láttam a Lego Harry Potterből. SIRIUS BLACK! figura van hozzá.

Lássuk csak, mit lehet tudni róla. Szerettem a könyvben. Aztán szerettem a filmben. És most a hűtőn van a körözési plakátja, szóval minden nap láthatom.

Ennek eléggé mókás története van. Párommal andalogtunk egy karácsonyi vásárban. Szeretem a kézműves dolgokat, úgyhogy minden évben kimegyünk megnézni, hogy mennyire kreatív holmikat készítenek mások. Egy ilyen karácsonyi vásár alkalmával egy árus kirakott egy hűtőmágnest az ominózus képpel (lásd lentebb). Jó alaposan megnéztem magamnak, és párom csak elhessegetett, hogy már így is tele van a hűtő mágnesekkel.
Pár nappal később egy barátommal is kilátogattunk oda, csak motozott bennem a dolog, hát elhatároztam, hogy megveszem a mágnest, az eladó azonban közölte, az volt az egyetlen belőle és megvették. Elszontyolodtam, hogy lemaradtam róla. Karácsonykor viszont a fa alatt ismét találkoztam a mágnessel... :) 

És most beszéljünk a kötetről. A Dumbledore verzióshoz hasonlóan ezúttal az első feladat összerakni Sirius Blacket, és elindulni vele a harc útján. Pontról pontra átélhetjük az Azkabani fogoly történetét, és minden fontosabb állomásnál kapunk feladatot.
Használhatjuk az időnyerőt, ismét vannak színezős és vonalösszekötős feladatot. Megszámolhatjuk, hogy meccsen melyik csapatnak nagyobb a rajongótábora. Kakukktojást is kell keresni bögrék között, és össze kell hozni a három jó barátot.
Túl kell élnünk a találkozást egy hippogriffel, és ha elfáradunk, olvassunk bele a Reggeli Prófétába.
Amikor viszont kiderül az igazság, már a körözési plakátra sincs szükség. Viszont előtte még meg kell találnunk, hogy ki a bújkáló animágus, és milyen állattá változik. Oh, és hogy melyik tanár tud vérfarkassá válni? Aki csak egyszer jelenik meg a tanári listában...

Ismét bájos feladatok, amik néha csak egyszerű színezések, néha számolás, néha térlátás, néha meg csak egyszerű, aprólékos megfigyelés. Bájos foglalkozatókönyv gyerekeknek SIRIUS BLACK!!! mini Lego figurával.

(Őt sincs szívem kibontani, mert így védi a csomagolás a dementorcsóktól.

GR-ezők szerint:

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *