Responsive Advertisement

2011. április 1.

Segíts, hogy az Éjvilág egén feltündökölhessen a Holdvilág!


Kedves Olvasó!

Rob Thurman - Cal és Niko Leandros sorozatának első kötete, az Éjvilág kis hazánkban nem váltott ki nagy visszhangot… Sajnálatos módon a Twilight-saga és Edward Cullen „gyémántfényű ragyogása” elvakította az embereket, így a testvérek izgalmas és magával ragadó története az éjszaka sötétjében maradt… Pedig Ők is megérdemelnék a kitüntetett figyelmet, mert egy igazán rendkívüli urban-fantasy könyvről van szó!

Az érdeklődés hiánya miatt a Tuan kiadó gondozásában megjelent Éjvilág könyv folytatásának kiadása – a sorozat rajongóinak legnagyobb sajnálatára – veszélybe került.

Mivel nem szeretnénk, ha a feledés homályába merülne a testvérpár története, ezért szeretném megragadni az alkalmat, hogy a figyelmedbe ajánljam a kötetet, hogy Te is részese lehess a csodának:

Az Éjvilág egy testvérpár hihetetlen harcát mutatja be a világ ellen, ahol csak egymásra számíthatnak, miközben szörnyek üldözik őket, hogy elkapják Calibant, aki félig ember, félig szörny. Emellett Thurman virtuóz módon keveri bele a mitológiákat és azok lényeit az urban-fantasy világába...

Hogy juthatsz Éjvilág-hoz?
Könyvesboltban: 2.690 Ft
A Tuan Kiadó honlapján (önálló kötetként: 1.345 Ft + szállítási ktg., horror csomagban: 2.490 Ft + szállítási ktg.)
Moly-bolt 2.286 Ft (+ szállítási ktg., vagy személyes átvétel)
Alexandra Online 2.287 Ft (+ szállítási ktg)
Libri 2.556 Ft (+ szállítási ktg)
Bookline 2.287 Ft (+ szállítási ktg)
Szellemlovas 2.287 Ft (+ szállítási ktg)
Vevőpont 1.063 Ft (+ posta, vagy futár ktg.)
Könyvudvar 590 Ft

Egyéb vélemények a könyvről:
Keményfedél (Nimablogja)
Kelly blogja
Kellyolvas blog

Olvasói vélemény Timus -tól (aki nagyon-nagyon-nagyon sokat segített, és ezúton is megköszönném neki a segítségét, és a közbenjárásokat és mindent, amit tett!), amely e-mailben érkezett:

"A szereplőket egyáltalán nem szerettem meg, azt sem tudom, hogy pontosan miről szólt a történet, a beszólásokat sem találtam viccesnek, továbbá a szomorú részek sem csaltak könnyet a szemembe.
Ugyanis
- ennél a könyvnél nem lehet olyan magasra tenni azt a hülye lécet, amit simán át ne vinne...
- azért nem szerettem meg a szereplőket, mert egyenesen imádom őket...
- azért nem tudom, hogy miről szól a történet, mert sokszor a vihogástól könnyes szemeimmel nem tudtam kibetűzni a szöveget...
- azért nem találtam “viccesnek” a poénokat, mert ezekre az oltári nagy beszólásokra már nem találtam szavakat...
- miután teleírtam egy A4-es oldalt azoknak az oldalaknak a számával, amit imádtam, inkább feladtam...
- a szomorú részeket azért nem könnyeztem meg, mert hittem Cal-ban és Niko-ban és el voltam foglalva a darabokra szakított szívem összerakásával..."

20 megjegyzés:

theodora írta...

Még nem olvastam, de valószínű megrendelem a vevőpont.hu-ról :))) csupa jókat olvastam a könyvről.

Mandi írta...

Jó olvasást hozzá, és várom a véleményed, hogy tetszett :D

Szilvamag írta...

Én még tavaly megvettem ezt a könyvet de még nem volt időm elolvasni. Na most akkor elő is veszem:)

Mandi írta...

Jó olvasást!

dsaci írta...

Én pár hónapja olvastam, és nagyon tetszett:) Be is került a kedvencek közé.
Nagyon sajnálom a Holdvilágot. Nem tudom megérteni a kiadót, a fórumon folyamatosan kérdezgetik őket mikor adják ki, de nem tesznek semmit már évek óta. Kiábrándító.
FFG: Az érdeklődés hiánya miatt... Ezt hol írták? Kíváncsi vagyok, legutóbb még előrelépésről beszéltek...

Mandi írta...

Szia dsaci!
Az előrelépés sajnos nem a papír alapú kiadásra vonatkozott.
Telefonos tájékoztatás útján kaptuk az információt, hogy még rengeteg Éjvilág maradt a raktárban (innen szűrhető le az "érdeklődés hiányában" rész), és ezért a Holdvilág nem jelenne meg papír alapon. Az előrelépés az, hogy a fordítás már régen készen van.
És valóban: a fórumon semminemű tájékoztatás nem volt arról, mit terveznek a Holdvilággal :(, vagy valójában miért nem kerül papír alapú kiadásra, azonban bízom benne, hogy sikerül elérni, hogy kiadják...

Mese írta...

Szia!
Köszi, hogy elindítottad ezt a kezdeményezést. Nagyon örülnék, ha kijönne a második rész, mert tényleg szuper könyv. Nekem már van saját példányom, de van két barátom akiknek közeleg a születésnapja, ők ezt kapják ajándékba. Hátha ez is ad egy kis lökést. :D

Mandi írta...

Szia!
Minden egyes kötet eggyel közelebb visz a második rész kiadásához :D Szeretem ezt a könyvet, sajnálnám a sorozatot veszni hagyni, mikor jó, csak eddig nem sokan ismerték :)

Mindenkinek nagyon köszönöm, aki csatlakozik! :)

Könyvudvar írta...

A facebookos oldalunkon érdeklődtünk, hogy tudja e valaki, miért fogy ennyire ez akönyv nálunk... Ezt a blogcímet kaptuk válaszul :)
(590 Ft a Könyvudvarban az ára)

http://konyvudvar.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=8132&category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=8

Mandi írta...

Köszönöm a linket, ki fogom tenni (árral együtt) :)

Mayerné Répási Adrienn írta...

Megrendelve!:)

Mandi írta...

Jó olvasást, Judy!

Mayerné Répási Adrienn írta...

Gondolom pont nekem való lesz ez a könyv:)
Kiraktam a peticót az én blogomban is.Reméljük sikeres lesz.
Ez a Könyvudvar meg szuper oldal.Találtam sok kedvenc könyvet is jó áron.

Mandi írta...

Majd kiderül, hogy fog tetszeni :) és nagyon köszönöm, hogy segítesz :)

Kikisz. írta...

Én már olvastam a könyvet e-book formában, imádtam nagyon. :) Amint lesz rá keret tuti, hogy megveszem! És ha nem gond a bejegyzést kirakom a blogomra, majd feltüntetem, hogy innen másoltam. :)

Mandi írta...

Szia!
Köszönöm, hogy beszállsz és segítesz!

Névtelen írta...

Én imádtam a könyvet és vagy 6x elolvastam már XD
és egy hónapja végre megvan az én saját kis könyvtáramban is :D
egyszerűen imádom a tesókat :D

Mandi írta...

:) Köszönöm, hogy te is segítesz :D, hogy egy újabb kötettel közelebb kerülhessünk a második rész kiadásához ;)

Évi írta...

Megrendelve! Alig várom, hogy elolvassam! :) Köszi a tippet!

Mandi írta...

@Évi: bízom benne, hogy tetszeni fog :) és köszönöm, hogy egy újabb kötettel segítesz, hogy közelebb kerüljünk a második rész kiadásához :)

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *