Responsive Advertisement

2020. február 29.

2020 Február

És hónapzárásnak jöjjön a február statisztikája:

- Befejezett könyv: 3
- Teljesített kihívás: 1
- Februári oldalszám: 592
- 2020 összes oldala:1466

A 3 befejezett könyvből az alábbi kihívásokhoz tettem: ifjúsági regény +1 (3/2); könyvesbolti vásárlás (1/1); 3 könyv ugyanattól a szerzőtől (3/1)

Ezzel már például kiderül, hogy a szerző, akitől 3 könyvet szeretnék elolvasni az nem más, mint Neil Gaiman. Gaimant nagyon szeretem, és nem tudom, hogy mi lesz a másik két kötet, amit elolvasok tőle, mert még legalább 4 könyve eszembe jutott, ami a polcaimon csücsül olvasatlanul. Az Amerikai istenek című művéről nem sikerült februárban írnom, így márciusra csúszott a publikálása.

Az elmúlt 4 év februárjához képest igen alacsony oldalszám az 592. Ennél csak 2018-ban olvastam kevesebbet (250 oldal). Ezt annak tudom be, hogy az Amerikai istenek kötetem meglehetősen régi kiadás, amiben még az apró betűk a jellemzőek. Emlékeztek az ősidőkbeli Szukitsos kiadásra? Na, nekem egy olyan papír változatom van. Az új változatokkal elérhettem volna a nagyjából 700 oldalt. Ennek ellenére nem ez a lényeg hanem az, hogy egy remek könyv került a kezembe, ami elgondolkoztatott pár dolgon.

Teljesítettem egy kihívást, ugyanis mostanában sokat járok könyvesboltokba és antikváriumokba is. Így sikerült beszereznem A kviddics évszázadai című Rowling könyvet, ami kiegészítője a Harry Potter sorozat világának.

Jövő hónapra elég érdekes köteteket válogattam össze ismét. Hogy melyekről sikerül publikálnom, az még kiderül...






Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *