Responsive Advertisement

2010. március 29.

Újabb kreatív blogger díj



Szabályok:

1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!

2.) Tedd ki a logót a blogodra!

3.) Írj magadról 7 dolgot!

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!

5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról



1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
Nagyon köszönöm a díjjat Giginek! http://agnescornel.blogspot.com/
Ismét tőle kaptam... És ennek nagyon örülök!


3.) Írj magadról 7 dolgot!
Már írtam előzőleg hét dolgot. Most kitalálhatnék másik hetet. Hm... Mondjuk, hogy nem csak a filmek érdekelnek, de a sorozatok is. A könyvekben szintén a humor, a horror, és az akciók jöhetnek (meg ha jól össze van rakva, akkor romantika).
A könyvek még mindig előnyt élveznek nálam, és nem szeretem, ha az emberek letörtek. Mottóm egy J. Goldstein idézet (akit érdekel, mi az, majd megkérdi).
Nem tudok mit írni...

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
Ismét csak Gigit tudnám írni, de hát ezt is tőle kaptam... hajrá Gigi! http://agnescornel.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *