Responsive Advertisement

2011. május 2.

Áprilisi áttekintés

És ismét egy hónap végét köszönthetünk, amiben volt húsvét, kisebb viták, hatalmas találkozások... szóval kijutott a jóból, és a rosszból egyaránt... Mielőtt mesélnék, íme a hónapom "könyvmozgásai":

Beszerzések:
David Safier
Jézus szeret engem
Rachel Caine
Élőhalottak bálja

Petőfi Sándor
Válogatott Próza Írásai

L. Charteris
Az Angyal a Scotland Yard ellen

Bogomolov
Titkos küldetés

Nemere István
A legnagyobb tét

Cassandra Clare
Üvegváros

Jay Asher
Tizenhárom okom volt...


Safier könyvének egyszerű a története: tetszett a Pocsék karma, és már fentem a fogam a második könyvére is, amit egy 50% -os akcióban sikerült is beszereznem...
Caine: ezért a kötetért előre is köszönet Lobo -nak és az Agave kiadónak!
Petőfit, Charterist, Bogomolovot és Nemerét egy selejtezésen szereztem, és csak úgy megtetszettek.
Üvegváros és Tizenhárom okom volt...: Ezért ezer köszönet Timus -nak!

És hogy mik történtek ezen túl? A hónap elején nem volt semmi különös, mígnem egy (nem általam) történő recenzióírás teljesen felborította a "lelki világomat" (nem csak az enyémet).
Erre a helyzetre találtam is egy megfelelő idézetet: "Miért mindig azoknak okozzuk a legnagyobb fájdalmat, akiket meg akarunk védeni saját maguktól?" /David Safier - Jézus szeret engem/
(Meg akiket attól akarunk megvédeni, hogy fejjel menjenek a falnak újra és újra?)

A hónap közepe felé megvolt a Könyvfesztivál is, amin én személyesen nem lehettem jelen, ellenben a Bíborhajú 1 - A boszorka fénye című kötetem utazott nélkülem is, és találkozhatott magával, az íróval, Beninával, majd kaptam még két nagy meglepetést, amit ezúton is szeretnék megköszönni Timus -nak és Beninának, nagyon örültem a meglepetéshalomnak.

És amikor azt hittem, hogy már nem jöhet több meglepetés, akkor rá kellett jönnöm, hogy kicsi a fantáziám. Timus volt oly kedves-rendes-aranyos, hogy a Bíborhajú 1 kötetemmel, a Bíborhajú 2 1. fejezetével, és egy Üvegváros -sal karöltve eljöjjön engem meglátogatni, és szokásához híven ismét sokkolni engem, amihez társult még egy Tizenhárom okom volt... című kötet is. Ez úton is megköszönnék MINDENT, amit kaptam (a kézzel fogható dolgokon túliakat is beleértve).

A hónap végén becsúszott egy újabb kezdeményezés, ami a VERSMOB nevet viseli, és azért is örülök neki, hogy ilyen létezik és van, mert szeretek verseket olvasni (annak ellenére, hogy a blogon ez nem látszik, mivel írást csak a regényekről teszek fel).

Sajnos ebben a hónapban sem sikerült Várólistát csökkentenem Lobo játékánál (ami késik, nem múlik ;)), ellenben lássuk, mi került le Lena olvasatlan polcáról, hogy az olvasottak közé keveredjenek:
Továbbra is mindenkinek jó olvasást, és találkozzunk május hónap végén is!

    Nincsenek megjegyzések:

    Ezeket olvastam legutóbb...

    Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
    A ​király esztelen
    Red Herrings
    Szupernagyi
    One True King
    Az ​én váram
    Kerekerdő meséi II.
    Kerekerdő ​meséi
    Hideg ország varázslói
    Brer Rabbit Again
    Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
    How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
    Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
    A pénz nem a fákon nő
    Segítség, ember!
    A slag
    Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
    Vágyakozás
    „Anyább” ​anyák
    Időtlen

    Archívum

    Rendszeres olvasók

    Postaláda

    Név

    E-mail *

    Üzenet *