Cheese Galore!
Pants Ahoy!
The Man in the Iron Socks
Anglia
Lélekcsapda
Pillanatnyi elmezavar
Nils Holgersson csodálatos utazása

2015. november 30.

Novemberi állás

Novemberben rájöttem, hogy egyszerre csak egy feladatot... Elkezdtem folytatni az 50 feladatos könyves kihívást, hiszen igen elmaradtam a feladatok kiikszelésével. Lássuk csak, hogy is haladt?

Mely feladatokat/könyveket húztam le a listáimról:

  1. Veronica Roth - A lázadó (Divergent 2.): Az előző hónapban olvastam ugyan a kötetet, de ebben a hónapban sikerült írnom róla. Meglehetősen kaotikus időbeosztás okán össze-vissza sikerül közzétenni a könyves bejegyzéseket. Egy biztos: ezzel a kötettel folytattam a trilógia kategória ostromlását, és eggyel közelebb kerültem, hogy kivétezzem azt a feladatot.
  2. Jonas Jonasson - Gyilkos-Anders és barátai (meg akik nem azok): Nem húztam le egyetlen tételt sem a feladatos listáról ezzel a kötettel, viszont nem bántam meg, hogy elolvastam. Érdekes, abszurd és humoros. Nem is lehetett ennél jobb könyv a kezembe.




Oszd meg a bejegyzést! :

0 megjegyzés:

 

Mandi Könyvtára Copyright © 2013 Minima Template
Designed by BTDesigner Published..Blogger Templates · Powered by Blogger