Responsive Advertisement

2015. november 30.

Novemberi állás

Novemberben rájöttem, hogy egyszerre csak egy feladatot... Elkezdtem folytatni az 50 feladatos könyves kihívást, hiszen igen elmaradtam a feladatok kiikszelésével. Lássuk csak, hogy is haladt?

Mely feladatokat/könyveket húztam le a listáimról:

  1. Veronica Roth - A lázadó (Divergent 2.): Az előző hónapban olvastam ugyan a kötetet, de ebben a hónapban sikerült írnom róla. Meglehetősen kaotikus időbeosztás okán össze-vissza sikerül közzétenni a könyves bejegyzéseket. Egy biztos: ezzel a kötettel folytattam a trilógia kategória ostromlását, és eggyel közelebb kerültem, hogy kivétezzem azt a feladatot.
  2. Jonas Jonasson - Gyilkos-Anders és barátai (meg akik nem azok): Nem húztam le egyetlen tételt sem a feladatos listáról ezzel a kötettel, viszont nem bántam meg, hogy elolvastam. Érdekes, abszurd és humoros. Nem is lehetett ennél jobb könyv a kezembe.




Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *