Responsive Advertisement

2018. január 13.

Témáztunk, nem is egyszer!

Hajnali 3 óra van, úgyhogy íme a következő bejegyzés. Elindult a Témázunk rovat, aminek az a lényege, hogy feldobásra kerül egy téma, és több blogger egyszerre kivesézi. Szerintem nagyon érdekes. Legalább olyan jó móka, mint egy unboxing.
Mivel mindenki ugyanakkor rakja ki a bejegyzését, és nem tudjuk, hogy a másik hogy közelíti meg az adott témát, ezért olyan izgalmas az egész. A sok külöböző, vagy igen hasonló látásmód. Mikor az ember elolvassa a többiek bejegyzését, és a homlokára csap, hogy "basszus, de igaza van, én is beleírhattam volna a bejegyzésembe". 

Aztán persze egymás alatt kommentekben kifejtjük, hogy mit tudunk még esetleg hozzátenni.
Bevallom őszintén, nagyon szívesen olvastam régen blogokat. Ma már csak a Témázunk rovatokat olvasom végig a nap végén, vagy ha találok egyszer-egyszer valami könyvet, amiről nem tudom, érdemes e megvenni. Egyszerűen a saját blogomra sincs időm alapon másokéra is piszokmód ritkán keveredek fel.

Az idei évben egyébként a Témázunkban csupán két körben tudtam részt venni:

Annyira tetszik, hogy néhány dologban hasonló, néhányban pedig annyira különbözőek a témázók gondolatai, véleménye, megközelítése. Nagyon tetszik, mikor egy-egy téma "vitát" (kultúrált verzióban) indít. Ahol az érv és ellenérv merül fel. Egyszerűen jó ez az egész... "Meghallgatni" mások hangját, miközben tudod, hogy tök mindegy, hogy te mellette vagy ellene vagy e, akkor sem néznek ferde szemmel, hogy ki mered mondani a véleményed.

Minden alkalommal nagyon sutának érzem a Témázunk bejegyzéseimet, mert a többiek annyival összeszedettebben írnak a témákról, van íve annak, amiket írnak. Zseniális a társaság, úgyhogy szeretem a posztjaikat. Még ha nem is hagyom ott a megjegyzésemet egy-egy poszt alatt, egyszerűen zseniálisnak találom őket, meg azt, ahogy vélekednek a dolgokról.

Már csak azt remélem, hogy 2018-ban is részese lehetek ennek a csodának.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *