Responsive Advertisement

2010. június 9.

Díj bloggereknek



Mára virradóra kaptam egy ilyen díjat (tekinthetjük kettőnek?). A díjat nagyon szépen köszönöm Gigi -nek és Nancy -nek. Nagyon megörültem nekik, mert jó tudni, hogy azért járnak emberek a blogomra, és olvasgatják az írásaimat, és szeretném megköszönni mindenkinek, aki leselkedik nálam, és érdekli a véleményem a könyvekről, amiket olvasok!
Most 10 emberkének kellene tovább adnom, de annyim úgysem lesz, és szokásomhoz híven megint én szakítom meg a láncolatot...

1, Nancy -nek, mert tetszik, ahogy a könyvekről ír (blogon, levélben, mindenhogy), ahogy a kedvenc könyveiről "áradozik", amik után az ember nem tud elmenni a szóban forgó kötet mellett anélkül, hogy el ne olvasná...

2, Gigi -nek is tovább adnám, aki fogadott ikrem pontosan azért, mert (nem csak könyveknél) nagyon megegyezik az ízlésünk, és túl sok a véletlen közöttünk. Könyveknél (majdnem mindig) ugyanazok a kedvenc szereplőink, eseményeink stb... Ő volt az, aki miatt elolvastam a Végzet ereklyéi sorozat első két kötetét (és akivel végre sikerült találkoznom, és nem adta kézjegyét a Hamuváros -omba... *pitty pitty*) Ami neki tetszik arról tudom, hogy garantáltan nekem is fog...

3, Ohentibi -nek, mert néha olyan könyvekről ír, amik felett egyébként átsiklanék, néha pedig olyan szerzőktől tesz fel dolgokat, akikről már hallottam, de még nem álltam neki, vagy akiktől már olvastam, de már elfeledkeztem róluk... (magyarul: emlékeztet)

4, Az Olvasószoba blognak, amit Pöfivonat pötyög. Miért? Mert érdekeseket ír, és tetszenek a postjai. Még ha tudom, hogy adott könyvet az életben nem fogom elolvasni, attól még jó róla olvasni a kritikáit (és egyébként jó ízlése van).

Hát ennyi, mivel akiknek még tovább adnám, azoknak már biztosan van :) (Mondjuk Gigi-nek és Nancynek is már van, de nem baj :), nagy polcon sok könyv is elfér, nem?)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *