Responsive Advertisement

2010. június 17.

FTT ELADÓ!

Sziasztok!
Olyanunk akadt, hogy van valakim, aki szeretne egyes könyveitől "megszabadulni". Miért? Mert így esik jól neki.
Az alábbi kötetekről lenne szó:
J.R.Ward - FTT 1, 5 és a Beavatás



Nos, akit érdekelnek az alábbi kötetek, az írjon nekem, és a részletek megtárgyalásra kerülnek. Láttam a köteteket (saját két szememmel).
Szerintem jó állapotban vannak (tudom, ez relatív, kinek mi számít annak). Megvan az olvasott könyvekre jellemző "gerincbántalom", és az első kötetből kipottyant egy lap (elengedte a ragasztás), de visszaillesztették. A többinél ilyesmi nem tapasztalható.
Továbbá még megtudtam annyit, hogy az első kötetre az irányár 1800, -
Szóval, akit érdekel: amíg a készlet tart!

1 megjegyzés:

Andi írta...

Érdekelne a Feloldozott szerető c. könyv. Mennyit kérnek érte? Hogy tudnánk lebonyolítani a dolgot?
Előre is kösz
vajandi@gmail.com

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *