Nemrég jelentek meg ☛ Gaura Ágnes - Túlontúl, Neil Gaiman - Tükör és füst, Neil Gaiman - Törékeny holmik, J.Goldenlane - Papírtigris

2016. december 3.

Vlogger vs. Blogger - 7. forduló

Azt kell mondjam, siralmas állapotok uralkodnak. A november hónapot úgy kellett lezárnom, hogy mindössze 450 oldalt olvastam el... Az olyan, mintha elkezdtem volna a Harry Potter 7. kötetét, és nem fejeztem volna be... Mintha nekiestem volna a Trónok harca bármely kötetének, és még a feléig se jutottam volna el...

Hivatkozhatok időhiányra, meg arra, hogy rengeteg volt a dolgom, de ez nem mentség... 

Viszont, ez a hónap a karácsonyé lesz, és ennek örömére Ngievel kitaláltunk valami apróságot az adventi időszak végére. Decemberben vasárnaponként nem arról kaptok majd információt, hogy telt a hét, milyen írásokat olvastam, vagy mi történt, amit nem láthattatok a blogon.

Hogy mivel készültünk, az vasárnap kiderül. Kövessétek Ngie posztjait a Facebook oldalán, illetve a bejegyzéseket itt a blogon.

Oszd meg a bejegyzést! :

0 megjegyzés:

 

Mandi Könyvtára Copyright © 2013 Minima Template
Designed by BTDesigner Published..Blogger Templates · Powered by Blogger