Responsive Advertisement

2016. december 25.

Vasárnapi Vlogger vs. Blogger poszt - 4.

Az RTL Klubon már él a mondás, hogy "Nincs karácsony Kevin nélkül". Mivel most karácsony napja van (ami pont vasárnapra esik), ezért ezt a könyvet választottam. 

Igen, és igen... A Reszkessetek betörők film második részéből készült könyv változat, amit olvastam anno. Igazság szerint karácsonyi történet, mint a Culkin-féle részek közül (tömény 2 rész) mindegyik.

A története igazság szerint szó szerint ugyanaz, mint a film változatnak, de nekem hiányzik a képi világ hozzá, hogy ugyanolyan jól tudjak rajta nevetni, mint a filmen, mikor még először láttam.

A Reszkessetek betörők iskolapéldája annak, hogy lehet egy jó filmből egy agyonmosott vackot csinálni. Évente minden karácsonykor lemegy az összes rész, majd még karácsonyi időszakban megismétlik kétszer, két különböző csatornán. Amint lecseng a karácsony, azért ismétlésnek még január-február magasságában még egyszer lenyomják két adón, majd a következő karácsonykor újra előveszik Kevin történeteit. Ha ez még nem lenne elég, azért félidőben (nyár magasságában) valamelyik csatorna egyik vagy másik részét újra lenyomja, hogy ne felejtsük el, hogy pár hónap, és ismét karácsony...

Szóval, ez a film már inkább egy megszokásnézés nálam, vagy pedig éppen nincsen jobb, csak egy újabb gagyi mikulásos sztori, ezért nyomom be inkább a Reszkessetek betörők akármelyik részét (ami aktuálisan a tv-ben megy).

Ezért választottam tehát ezt a könyvet, a karácsony szellemében. Nektek se múljon el a karácsony Kevin nélkül :) 

A 2015-ös év "Nincs-karácsony-Kevin-nélkül"-je:



Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *