Responsive Advertisement

2009. június 23.

Stanley Steel&K.B.Rottring - Baljós anyós (S.W.1)



A könyv és én, avagy a nagy találkozás:
Mindenki ismerheti a Star Wars sorozatot... Ki ne ismerné? Nos, megszokhattuk, hogy mindenből készül paródia, és olyankor (ha jól van megírva) szem nem marad szárazon.
Antikváriumban találkoztam ezzel az aranyos, vékony, kicsi kötettel, és még a buszon elkezdtem olvasni – szokásomhoz híven, mert míg hazaérek, nem tudom kivárni.
Kabalává vált pár napra, mert máshol töltöttem az estét, és amikor társas került elő, és ez a kezemben volt – vagy kezem ügyében -, akkor mindig szerencséset gurítottam...
Mire a polcomra került – olvasott állapotban -, addig okozott pár vicces órát...

A történetéről (spoiler is lehet benne):
A Star Wars 1. részét (vagy ha a nagy rajongók úgy kívánják, forgatás szerint a 4. részt) dolgozza fel, pontosabban a Baljós árnyakat.
Adott nekünk a két jeti, akik közül az egyik mester, a másik még csak tanonc. A jetik fakardokkal harcolnak, ami kilökődős, ezért vigyázni kell vele, hátha valaki... ehem... véletlenül megsebzi vele magát. A jetik nagy lábakon élnek, és kiváló harcosok...
A történet elején egy hajóutat látunk – nem olyanét, ami a vízen siklik... hanem űrhajóra célzok -, ahol valami gubanc történt. Gyorsan kiderítik, hogy mi a hiba, hogy a két jetit eljuttathassák oda, ahova menniük kell.
Közben látjuk – párhuzamosan – Skywalkman kalandjait is. Ő egy rabszolga fiú, akit munkára kényszerítettek. Mikor találkozik a két jetivel, azok a fiú versenyen való győzelme után elviszik magukkal...

Vélemény:
Leírhatnám a teljes Baljós árnyakat, de azzal nem lenne előbbre az olvasó. Nos, lássuk inkább, mi az, ami miatt egyáltalán érdemes elolvasni a könyvet. Ami nekem tetszett benne, az Dizsi, a romapitekusz, ami a Baljós árnyakban nem volt – oké, tudom, a SW -ban jetik sem voltak, meg fakardok... Mindegy...
A Baljós anyós XD hát azon csak gördülni lehetett. Akkor ott van még a fiú jóslata. Az a rész nagyon megmaradt bennem, mert azon annyit nevettem... Mikor a gyerek megtudja, mit tartogat számára a jövő, és hevesen tiltakozni kezd ellene XD
A jetik célja az, hogy leküzdjék ugye az ellent, és véget vessenek a Baljós anyósnak, aki egyébként a borítón is megtalálható (meg tulajdonképpen a könyv vége is rajta van). A borítóból raktam össze a sztori végét még az előtt, hogy elkezdtem volna olvasni. És mindent eltaláltam XD
Nos, mindenkinek ajánlom, aki nem veszi a szívére, ha a Star Wars -ot kicsit más megközelítésből látja, és aki szeretne sokat sírva nevetni... Műfajában megkapja tőlem pontban a:

Ha pontban fejezném ki: 5/4

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *