Responsive Advertisement

2011. szeptember 26.

Kihívás: Elfeledett könyvek felfedezése



Ma egy újabb kihívásról írnék nektek, amit Dün moly indított, méghozzá ama megfontolásból, hogy az elfeledett könyveket leporoltassa a molyokkal, és előcibálja őket az ismeretlenség homályából.

A kihívás neve nem más, mint: Elfeledett könyvek felfedezése

A játék lényege annyi, hogy keressünk 3 darab olyan könyvet, amiket még nem olvastak sokan, népszerűtlenek az olvasói világokban, molyon is csak 1-2 ember olvasta. Persze az úgy nem ér, ha azért nem ismerik, mert annyira új, és esetleg nem kapott elég reklámot.

Miért jelentkeztem rá? Szerintem nagyszerű ötlet, hogy eddig népszerűtlen, ismeretlen művek kerüljenek elő a semmiből, és kerüljenek végre az olvasó emberek köreibe. Ez a kihívás eléri, hogy az emberek felfedezzék azokat a könyveket, amik fölött eddig szinte mindenki szeme átsiklott, és ki tudja? Lehet, hogy találnak új gyöngyszemeket, amik aztán elszórakoztatják őket.
Köszönöm Dünnek, hogy rávitt ama bűnözés útjára, hogy olykor keressem immáron tudatosan azokat a műveket, amik teljesen ismeretlenek, vagy már elfelejtettek, éppen ezért kikoptak a köztudatból.

Teljesítés? Pipa

Dün kihívására az alábbi könyvekkel jelentkeztem, illetve teljesítettem is:
Stanley Steel – A gnómok támadása (http://moly.hu/ertekelesek/805900 )
TBB – Werewolf versus dragon (http://moly.hu/ertekelesek/799348 )
Benjamin Rascal és mások – A klónok tántorgása (http://moly.hu/ertekelesek/768283 )

Persze, ez csak az a trió, amivel teljesítettem a kihívást, de ez még korántsem jelenti azt, hogy igaziból "teljesítettem volna". Mit jelent? Hogy azóta szereztem be még olyan könyveket, amiknél láttam molyon, hogy nemigazán olvasták még őket. Hogy mik ezek? Erről nem mondanék egyelőre többet, legyen meglepetés.

Egy biztos: nem hiszem, hogy azok a könyvek túlontúl ismertek lennének ;)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *