Responsive Advertisement

2011. szeptember 20.

Tiro Notes: Mű-korcsolya (részlet)


Sosem hittem volna, hogy egyszer azt mondom, úgy remeg a kezem, mint egy szenvedélybetegnek, aki éppen leszoktató kúrát végez.
Ahogy megfogta a kezem, és próbált arra ösztökélni, hogy felkeljek a padról, megrázkódtam, és megfeszültek az izmaim.
Ez nem fog menni - suhant át az agyamon, de hangosan nem mertem kimondani. Krisz annyi mindent tett értem az utóbbi hónapokban, hogy egy ilyesfajta visszautasítás, egy nyöszörgés, vagy a végleges feladás összetörte volna abbéli hitét, hogy ő bizony meg tud változtatni másokat. Nem akartam tönkretenni egy jó és segítőkész ember önbizalmát egy lányos félelem miatt.
A baleset óta nem volt korcsolya a lábamon, és miután amputálták őket azt vallottam, hogy soha többet nem is lesz már. De Krisszel más volt. Elvitt engem futni, holott abban sem voltam biztos, hogy valaha lábra bírok állni két műlábbal, amik ma már annyira természetessé váltak, mintha mindigis meglettek volna.
- Krisz - ejtettem ki halkan a nevét, mire bátorítóan elmosolyodott. Hónapok munkája néhány másodpercben, és hezitáltam. Miért várattam meg? Miért nem voltam képes egyszerűen hagyni, hogy felhúzzon a padról, hogy megtartson, hogy kipróbáljam: vajon ez is ugyanúgy működik-e, mint ahogy a futással voltam?
- Nem lesz semmi baj - és még jobban húzta maga felé remegő kezemet, a hátam is beleborsódzott. Hamarosan ismét nyolc keréken leszek, mint akkor, mikor... mikor még minden tagom a helyén volt, és egészséges voltam.
Bezzeg akkoriban elképzelhetetlennek tartottam, hogy valaha velem is történhet autóbaleset, vagy hogy elveszíthetem a lábaimat. Addig nem érdekelt a torna, az edzések, egyedül csak a korcsolya, és az, hogy minél jobbá váljak, lemondva minden másról, ami karnyújtásnyira volt tőlem.
De miért van az, hogy az ember csak az után képes értékelni bizonyos dolgokat, miután már elvesztette?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *