Responsive Advertisement

2014. január 6.

A gyengeség ára - avagy a totális megsemmisülés...

Tudjátok, 2 éve volt egy fogadalmam... Emlékeztek még erre 2012. január 1-éről? FOGADALOM
Rengeteg könyv felkerült a listára utána, hogy kitettem. Akik ellenem fogadtak, elkezdték szabotálni az akciót, és azóta több tucatnyi könyv megfordult már a kezeim között, de a lista ahelyett, hogy csökkent volna, nőttön nőtt...
Közben elkezdtem a cserékre specializálódni, és már arra vetemedtem, hogy könyvesboltok padlóján ücsörögve olvastam ki egyik-másik engem érdeklő könyvet.
Végül a mai napon bent jártam az antikváriumban. Le voltam törve, mint a bili füle, miközben egy ismerősömnek kerestem valamit, amit nagyon régóta szeretett volna. Ekkor találtam meg azt a könyvet, aminek a láttán elgyengültem és... elbuktam a fogadást, mely szerint nem veszek magamnak könyvet, míg ki nem olvasom a jelenlegieket...
Két év tömény önmegtartóztatását dobtam sutba egy szépséges darab miatt, amiről még nem tudom, megéri-e...
Tehát lássuk a listát, hogy ki mit fogadott. Ellenem fogadott 4 ember.
Tessa: Kedves Tessa! A választás a tiéd, melyik könyvet szeretnéd. Várom a leveledet e-mailben (lap tetején), vagy molyüzenetben, és valahogy eljuttatom hozzád.

Kedves Timus! Tudom, hogy a fogadás alatt sokszor alkudoztál, úgyhogy most még nem tudom, mire módosítod az eredeti tétet, de kíváncsian várom...

Hankman: Ahogy mondani szokták: "A nők az egyetlen olyan élőlények, akik csokin is meg tudnak élni." Mindig van egy Milkám talonba, és az most a tied lesz ;)

Wee: Várom, hogy mivel lepsz meg. (Ugye szabad mondani, hogy nem válogatok, inkább lepj meg?)

Köszönöm mindazoknak, akik mellettem álltak. Külön köszönet Nimának, aki a kezdeti nehézségeken segített át. Igaz, a fehérneműim száma nem gyarapodott drasztikusan a könyvvásárlás mellőzése ellenére sem, de ezt azért reméljük, elnézésre kerül ;)

Íme a lista, kik voltak azok, akik a győzelemre fogadtak: 

Köszönöm mindnyájatoknak, és nem felejtem el, hogy mind bíztattatok! Szeretnélek meglepni titeket egy aprósággal. Remélhetőleg valamennyiőtökkel sikerül összehozni személyes találkozót, hogy személyesen adhassam át.

A nap tanulsága: lelki gubanccal ne menj könyvek közelébe, ha magad részére nem akarsz venni, mert olyankor sebezhetőbb vagy és előbb elcsábulsz...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *