Responsive Advertisement

2015. február 28.

2015 Februári állás

Mivel véget ért a február, ezért úgy gondoltam, ideje egy újabb összegzésnek, hogy mi az, ami lekerült arról a bizonyos 50 feladatos listáról.

Mérleg: 50/13 feladat kész. Újabb 5 feladat került kiikszelésre a hónapban, aminek azért is örültem, mert február nagyon rövid hónap, és általában 1-2 könyvnél több nemigazán szokott elfogyni ebben a hónapban.

Lekerült a listáról:

  1. Egy író, akitől sosem olvastam előtte: Garzó László - A szilánk című könyve került ide. Az író nem új a területen, viszont ez az első könyve, amiről tudok, hogy nyomtatásban is megjelent. Még nem olvastam tőle, és nagyon vártam, hogy egy ígéretes, új magyar sci-fit olvassak...
  2. Egy "nonfiction" könyv: Celia Rees - Vágyak évadja című könyvével ikszeltem ki ezt a kategóriát. Sokan "klasszikus irodalomnak" fordították a nonfiction book kifejezést, de valójában nem ezt jelenti. A "nonfiction book" definíciója az, hogy egy olyan történetet dolgoz fel, amely megtörtént, de rengeteg olyan elemet is tartalmaz, amely átírja a valóságot (dramaturgiai elemek). Valahol, valamikor talán a Vágyak évadja is egy romantikus történetből szövődött, melyet az írónő átélt, és áthelyezett egy másik időbe, más szereplőkkel...
  3. Eredetileg más nyelven íródott: C.S.Lewis, Craig Graham - Peter's destiny című könyve azért kerülhetett fel a listára, mert alapvetően nem létezik magyar kiadása, és angolul sikerült kiolvasni - eredeti nyelvén.
  4. Egy népszerű író első könyve: Seth MacFarlane - Hogyan rohanj a vesztedbe című könyve úgy jött ide, hogy S.M. nagyon népszerű - igaz nem úgy, mint író, de hát azért az. Majd fogta magát, és kiadta az első könyvét... és fel is került a feladatos listámra. Szeretem, amit művel, és ez nem maradhatott ki a sorból.
  5. Egy író, akinek az a monogramja, mint nekem: A. A. Milne - Amikor még kicsik voltunk azért kerülhetett ide, mert az író neve Alexander Milne (magyar monogramot nézve M.A.), ami megegyezik az én nevem kezdőbetűivel is. Ha úgy nézzük, hogy M.A.A., kiegészítő névvel is még megegyezik.
Hátralevő feladataim a listáról még: 37
Nektek hány feladat van még hátra?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *