Responsive Advertisement

2015. június 10.

Könyvheti élménybeszámoló

Miután kihevertem ezt a sokkhatásos hétvégét, gondoltam írok egy szösszenetet, hogy milyen is volt a könyvhét. Eléggé kavalkádos hétvégét sikerült összehozni, amiben volt fesztiválozás, rendőrség, napszúrás, allergia (?), és persze könyvheti látogatás...

Ami ebből a sok(k)ból egyedül lényeges, az a könyvheti élmények garmadája. Reggel azonnal első dolgunk volt lerohanni az Agave standját, ahol Tim Davys két könyvére azonnal lecsaptam, úgyhogy hamarosan jöhetnek a plüss állatok...

Elkezdve bóklászni a sorok között idén is megtaláltuk azt a standot, ami bázisként szolgált a nap folyamán: a Főnix Könyvműhely standját. Jelen voltunk D.-vel, ahogy egy kisfiú (Dani) elkezdett egy küldetést (ha elolvassa az Éghajó akadémia 1-et, ingyen megkapja). Valahogy rákeveredtem a képre éppen egy logisztikai művelet közepén tartva. Nem tudtam otthagyni a kiadó standját anélkül, hogy be ne szereztem volna egy Éghajó akadémia 2-es, illetve egy Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek könyvet (utóbbihoz még éppen kaptunk egy gyönyörű posztert is). 

Alig, hogy kipakoltam mindazon könyveket a standhoz, amiket amúgy is ott szerettem volna dedikáltatni, máris újra feltöltöttem a helyeket a táskámban, ugyanis becéloztuk a Delta Vision standját. Nagyon izgatottan vártam J. Goldenlane dedikálását, illetve Gaura Ágnes dedikálását. Két könyvet néztem ki magamnak a könyvheti listából, amik nagyon felkeltették az érdeklődésemet. Az egyik Hernád Péter Hollóember című könyve volt, a másik (talán nem is annyira meglepő módon) J. Goldenlane-től a Napnak fénye. 

Innen is tovább libbenve a Galaktika standját látogattuk meg, ugyanis D. küldetése egy sci-fi könyv beszerzése volt, ahol egy WWW1 -gyel (Robert J. Sawyer) lett gazdagabb. Némi mászkálás után egyre másra bukkantak fel az ismerős arcok, így Blanka, Fummie, Shanara, Jeffi, Wee, Timus, Hankman, Csartak, Röfipingvin, Mazsidrazsi, Zsepi, Kutor, Sister, és még számtalan ismerős. Nem mindenkivel sikerült beszélni, de örültem már annak is, hogy találkoztunk.

A dedikálásokról:
Shanarával való találkozásomkor azonnal lenyúlta Brandon Hackett: Időutazás tegnapja című kötetemet, és nap közben azzal az újsággal hívott fel, hogy találkozzunk, mert sikerült a szerzővel egyeztetnie. A tavalyi könyvhét után olyan üzenet várt a kötetben, hogy... nem tudom szavakba önteni, hogy milyen érzés volt :).

Míg Shanara emigráltatta a könyvemet, addig Wee-t ostromoltuk keményen. A Pokoli teremtmények után az orra alá toltam két Winie Langton kötetet, egy Moirát, később még egy Moirát, meg még egy Winie kötetet.

Kicsapongás gyanánt idén sem hagyhattam ki Benyák Zoltánt a sorból, akinek végre sikerült beszereznem az utolsó hiányzó regényét (Kvartett), illetve a Pokoli teremtmények antológiában neki is van egy novellája. (Leírhatatlan találkozás volt.)

Ugyan nem volt mit dedikáltatnom Gaura Ágnessel, de jó volt vele (ha csak néhány szót is) váltani. Dedikálás helyett egy kéréssel érkeztem hozzá, amiről nem is árulnék el többet :). Kissé hihetetlen volt, hogy J. Goldenlane teljes életnagyságban a szemem előtt állt, úgyhogy alig hittem el, hogy vele is sikerülhet találkoznom. Egy rendkívüli dedikálás keretein belül minden meglevő kötetét elé pakoltam (közben néhány borítón megbotránkoztunk - Szélhámos és a varázsló? mióta lett a nőből szakállas fickó?). Többen szóltak nap közben, hogy nem szeretnének utánam kerülni a dedikálós sorban... nem is értem, miért... Miután még egy fotót is sikerült ellőni, visszacammogtunk a Főnix Könyvműhely standjához, és készíthettem képet Szélesi Sándorral is (idén nem okoztam csuklófájdalmat neki). Oh... és lekaptunk egy rohamosztagost is!

Azt hiszem, az idei könyvhét hasonlóképpen sok élménnyel zajlott, mint a tavalyi. Találkozhattam általam kedvelt írókkal (Brandon Hackettel sajnálom, hogy nem jött össze a találkozó), ismét láthattam a molyokat (ami ritka), és még olyan barátokat is, akik nem is molyok :).

Köszönöm az élményt a Főnix Könyvműhely standnál tevékenykedőknek, akik jó löketet adtak az egész naphoz, megalapozták a jó hangulatot, az íróknak, akik lehetővé tették, hogy legyen egy olyan antológiám, amiben minden novellaszerző letette a kézjegyét! Köszönöm Gaura Ágnesnek ezúton is mindent! Nagyon hálás vagyok, hogy meghallgatta a kérésemet! Köszönöm Shanarának az üzenet tolmácsolását, és a meglepetés szállítását! Zsepinek, hogy még mindig zsepis! Timusnak, hogy hozzájárult az izomlázamhoz! Külön köszönet Vivien Hollowaynek a türelméért! Köszönet mindenkinek, akik nélkül a nap nem jöhetett volna létre!

(Megj.: Képek a kötetekről később...)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Igyekszik az ember...:) Jó volt látni téged! ^^

Mandi írta...

Sajnálom, hogy nem találkozhatunk többször, csak ez az évi egy-két találkozó, ha összejön :( •virtuális ölelés•

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *